poniedziałek, 14 września 2015

Klasyka na ustach czyli konturówki Classics Golden Rose


  Jeżeli chodzi o produkty Golden Rose to te do ust śmiało mogę nazywać moimi ulubionymi. Lubię zarówno szminki matowe jak i konturówki. Niedawno do mojej kolekcji wskoczyły dwa nowe kolory, które upatrzyłam sobie na ich stoisku. Takie kredki nakładam na całe usta i jestem bardzo zadowolona.



Konturówki kosztują niecałe 5 złotych, dlatego uwielbiam je jeszcze bardziej. Paleta kolorów jest bogata, każdy znajdzie coś dla siebie.


Ja zdecydowałam się na odcień 329 czyli brązowy odzień nude oraz piękną czerwie czyli 230.




Kredki są trwałe, matowe, ale nie zauważyłam aby przesuszały moje usta.  Ostatnio noszę je codziennie i już upatrzyłam kolejne kolory. 



Udostępnij ten wpis

16 komentarzy :

Magdalena pisze...

Piekna czerwień <3 oba kolory Ci pasują.

kalina pisze...

cudne odcienie!

Beata Orlańska pisze...

mam chyba z pieć tych kredek. Dla mnie idealne!

Modna Dziewczyna pisze...

Ten beż muszę jutro kupic. Będzie idealny na jesień.

Ola pisze...

Podoba mi się brązowy odcień nude:)

włosovelove. pisze...

Oba kolory cudowne! ;) Gdybym miała mniejsza zbiory jeśli chodzi o pomadki itd. to pewnie nakupowałabym sobie sporo kolorów tych kredek ;)

Pink Lipstick pisze...

piękne są <3

Kuferek z Pięknem pisze...

Pięknie się prezentują <3
Ciekawe jak prezentowałyby się na moich małych ustach

Zakochana w kolorkach Paulina Pieśla pisze...

czerwień jest niesamowita!

Zakręcony Świat Marty pisze...

Booskie :) Mnie bardziej przypadł do gustu ten brąz :)

Natalia - juicy raspberry pisze...

Ta czerwień jest przepiękna :)

Szczera Marchewka pisze...

Akurat zastanawiałam się, który kolor wybrać. Teraz już wiem co mi się podoba. Warto zobaczyć jak wyglądają na ustach.:)

Karolina Horsi pisze...

Brąz bardzo Ci pasuje:)

One_LoVe pisze...

Oba kolory niesamowicie Ci pasują. :)

MD BŻ pisze...

Piękne są te odcienie!

Panna Mysia pisze...

Oba kolory wyglądają na Twoich ustach pięknie i naturalnie.

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.