niedziela, 13 września 2015

Maska cynkowa z Retinolem BingoSpa


   Maski z Bingospa polecalam już wiele razy, ale tą ulubioną i najlepszą z najlepszych odkryłam dzięki sklepowi Powerlook.pl Kiedy przeglądałam dostępne tam produkty do pielęgnacji twarzy w oczy rzuciła mi się maska cynkowa z Retinolem. Wiedziałam, że chce jej spróbować. Lubię maski, ale tylko te, które faktycznie coś robią.



Maska ma bardzo treściwa konsystencje, typową dla maseczek cynkowych. Bardzo dobrze i równomiernie rozprowadza się na skórze. Genialnie oczyszcza pory, przyśpiesza gojenie, ale przy tym nie podrażnia i nie wysusza skóry. Używam jej co dwa-trzy dni i to jestem nią zachwycona. 

Bardzo dobrze zmniejsza widoczność przebarwień po niedoskonałościach. Przy regularnym stosowaniu skóra jest zdecydowanie wygładzona, pory oczyszczone.


Maseczka kosztuje około 14 złotych, teraz na promocji niecałe 12 złotych. Dla cery tłustej i mieszanej sprawdzi się rewelacyjnie! Dostępna na stronie Powerlook.pl tutaj.




Udostępnij ten wpis

17 komentarzy :

Klaudia pisze...

A miałaś tą zwykłą cynkowa z Bingo?

Kinga Bylina pisze...

Koniecznie muszę wypróbować :-)

Angela pisze...

Jakis rok temu miałam. Dla mnie ona była całkiem dobra, ale bardzo piekła mnie po niej twarz. Ta zdecydowanie bardziej mi się sprawdza.

Beata Orlańska pisze...

Też miałam tą w słoiczku i wysuszała jak szalona. Skoro jest promo na nią to sie skuszę. Fajne ma opakowanie

Klaudia pisze...

Czyli warto spróbować.

Beata Orlańska pisze...

super praktyczne opakowanie!

Andzia There pisze...

Kupię ja, a jak się nie spisze to chlopakowibede robiła bo on ma problem z trądzikiem :)
Poklikaj w linki u mnie a może to Twój blog polecę w kolejnym poście!
www.andziathere.pl To blog modowo urodowy z wstawkami o moim życiu.

Andzia There pisze...

Kupię ja, a jak się nie spisze to chlopakowibede robiła bo on ma problem z trądzikiem :)
Poklikaj w linki u mnie a może to Twój blog polecę w kolejnym poście!
www.andziathere.pl To blog modowo urodowy z wstawkami o moim życiu.

Ania Abakercja pisze...

mam z tej serii algową i jest bardzo fajna :)

ciekawa jestem składu. ile tego cynku i co jeszcze ma ciekawego poza retinolem.

Ola pisze...

Koniecznie muszę ją wypróbować :)

Panna Michalina pisze...

Wow, przydałaby mi się :)

KosmetykoFanki pisze...

Ciekawa akurat do mojej cery <3

societygirl-testuje pisze...

Jestem ciekawa czy polubiłabym się z nią bo wygląda ciekawie. :D

Karolina Horsi pisze...

Moje pory pewnie by się z nią polubiły ;)

Panna Mysia pisze...

Ja mam maseczkę w słoiczku i wcale nie wysusza mi cery. Przetestowałam też drożdżową i błotną. Wszystkie trzy zagościły już na blogu - z pozytywnymi recenzjami. Jak widać, co osoba, to opinia :)

MD BŻ pisze...

Brzmi ciekawie, zapiszę ją sobie, zeby koniecznie wypróbować!

zakupowyodwyk pisze...

brzmi dobrze, ale jeszcze nigdy mi się nie sprawiło nic z BingoSpa...

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.