środa, 16 września 2015

Mówią, że nie ma ideałów, a tu przecież jest True Match...


 Gdyby ktoś pół pół roku temu powiedział, że True Match będzie moim ulubionym podkładem i pobije wszystkie inne wyśmiałabym go. Kiedy dowiedziałam się, że L`oreal zmienia formułę również nie byłam przekonana, ale po pierwszej aplikacji czułam, że będzie z tego miłość. Kolory pokazywałam Wam już w tym poście. 




Opakowanie zmieniło się na plus, genialnie wygląda i jest praktyczne, dla mnie ogromny plus!


Obecnie używam odcienia 2N Vanilla. Podkład ma bardzo płynną konsystencję, najlepiej aplikuje mi się go gąbeczką. Ma średnie krycie, które możemy stopniować. Na twarzy wygląda bardzo naturalnie, genialnie wtapia się i dostosowuje do struktury skóry. Jest bardzo komfortowy w noszeniu, nie czuć go jakoś szczególnie. Dla mnie jest to lepsza wersja mojej skóry. Nie zauważyłam aby podkreślał suche skórki. Przypudrowany utrzymuje się praktycznie przez cały dzień. 



Jestem totalnie zakochana w nowej wersji tego podkładu. Pobił na głowę mojego faworyta z Bourjois czy Rimmel. 



Udostępnij ten wpis

14 komentarzy :

Andzia There pisze...

O masz... Kończę już Bourjois CC i zaopatruję się z ten. Miałam jego próbkę także mi się spodobał.

www.andztahere.pl Wejdz na mojego bloga a polecę Cię w kolejnym poście



Moj profil na Vinted - klik

Ola pisze...

Niee miałam jeszcze tego podkładu :)

esPe pisze...

Wygląda ślicznie u Ciebie :)

Natalia - juicy raspberry pisze...

Nie miałam okazji go używać, nawet nigdy się nim nie zainteresowałam. Ale przy okazji popatrzę sobie na niego w drogerii :)

Strudelka 111 pisze...

Bardzo go polubiłam :)

MartynaL pisze...

Dobrze wiedzieć, że się sprawdza. Muszę zwrócić na niego uwagę ;-)

Kasia Szewczyk pisze...

Musze poznać nową formułę tego podkładu;]

Klaudia pisze...

Pięknie wyglądasz! Właśnie kupiłam go w pormocji i jestem zakochana. Udał się im ten podkład oj udał

Modna Dziewczyna pisze...

Wiele osób go chwali :)

kalina pisze...

Ja także :)

Magdalena pisze...

Ale piekna jesteś! Ja byłam bardzo zadowolona z dawnej wersji, ale skusiłaś mnie, muszę poznać nową.

Evelinn pisze...

U mnie się niestety nie do końca sprawdził :(

Panna Mysia pisze...

Masz idealną i godną pozazdroszczenia cerę. Nic dziwnego, że każdy podkład pięknie się prezentuje na Twojej twarzy.

Paulina a pisze...

Muszę koniecznie wypróbować go w tej nowej wersji!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.