czwartek, 10 września 2015

Neon lights od Batiste


  Szampony Batiste to chyba najpopularniejsze suche szampony. Próbowałam już wersji tropikalnej i wiśniowej, ale obie nie bardzo przypadły mi do gustu. Na stronie Powerlook.pl wypatrzyłam, że limitowana edycja Neon lights jest jeszcze dostępna, dlatego chciałam jej spróbować. 



Zapach, bo tego byłam najbardziej ciekawa. Nie wyczuwam tu jakoś szczególnie ani jaśminu ani granatu, ale i tak bardzo mi się podoba. Zapach jest delikatny, przyjemnie kwiatowy, ale nie tak nachalny jak np. wiśniowa wersja. Dla mnie to duży plus.


Działaniem limitowana wersja nie odbiega od innych suchych szamponów. Bardzo szybko możemy odświeżyć włosy. Szampon nie pozostawia na włosach aż tak dużej ilości białego pyłu, nie ma problemu z jego wyczesaniem. Lubię aplikować go dla uzyskania objętości u nasady. 


Suchy szampon Neopn lights znajdziecie na stronie Powerlook.pl tutaj.



Udostępnij ten wpis

18 komentarzy :

Modna Dziewczyna pisze...

Mam i uwielbiam! dla mnie mógłby zostać na stałe, bo jest świetny! wiśniowa wersja jest strasznie męcząca :/

Magdalena pisze...

Ja nie używałam jeszcze Batiste :)

kalina pisze...

Uwielbiam ten zapach!

KosmetykoFanki pisze...

Mam i bardzo lubię ! <3

Klaudia pisze...

Ja także <3 to jest najlepsza wersja zapachowa.

Łukasz Bier pisze...

przypasował mi zapach :)

Ania Abakercja pisze...

jeszcze nie próbowałam batiste. na razie mam aussie.

Chocolate&Chocolate pisze...

Myślałam, że on ma jakiś brokat w sobie, więc się nim nie interesowałam :D

Paulina Wyszomierska pisze...

Mój ulubiony :)

Okiem Pozytywnej28 pisze...

Uwielbiam te suche szampony ;)

Kinga Bylina pisze...

Nie miałam okazji używać :)

Sylwia testuje i radzi pisze...

Tej wersji jeszcze nie miałam.

żaneta serocka pisze...

tej wersji jeszcze nie miałam ale bardzo lubię suche szampony batiste

Agata Wójcik pisze...

Ja bardzo lubie batiste :D ale ten w wersji wild :)

I.R. pisze...

nie używałam Batiste, ale bardzo lubię ten złoty z Biedronki ;-)

Karolina Horsi pisze...

Chyba jestem jedyną osobą, która nie używa suchych szamponów!:)

MartynaL pisze...

Nie mam, ale zapach mnie bardzo zaciekawił :D

societygirl-testuje pisze...

Jeszcze nie używałam Batiste, ale zbieram się i zbieram więc na pewno go zakupię. :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.