niedziela, 27 września 2015

Photo Finish na twarzy czyli skóra idealna


 Jeżeli pamiętacie to już raz pisałam Wam o tym podkładzie. Niestety nie miałam zbyt wiele do powiedzenia, bo kolor okazał się być dla mnie o wiele za ciemny i nie dałam rady go używać. Jednak po pewnym czasie okazało się, że przypadkowo dostałam nie ten odcień, który wybierałam, dlatego w moje ręce po raz kolejny wpadł podkład Photo Finish firmy Karaja. 



Jak sama nazywa wskazuje podkład idealnie sprawdzi się do zdjęć. Jest rozświetlająco-matujący przy czym długotrwały. Dedykowany cerom mieszanym i tłustym. 


Odcień 20 jest dla mnie obecnie dobry, ponieważ nadal jestem lekko opalona od samoopalaczy. Jest to dosyć neutralny odcień, który po kilku minutach lekko ciemnieje, dlatego lepiej wybrać o ton jaśniejszy niż zwykle używamy. 




Podkład ma bardzo płynną konsystencje, dzięki czemu nie bardzo wydajny. Pięknie pachnie i nie mogłam o tym nie wspomnieć. Ma średnie krycie, które mi w zupełności wystarczy. Bardzo wygładza skórę, daje niesamowite efekt na twarzy. Mam wrażenie Photoshopa na twarzy, ale w dobrym tego słowa znaczeniu. Nie podkreśla rozszerzonych porów.  Podkład matuje, ale jednocześnie bardzo ładnie i naturalnie rozświetla twarz. Jest trwały, nie ściera się w ciągu dnia.


Jest do dosyć drogi podkład, ponieważ kosztuje około 100 zł, ale dla mnie jest tego wart. Szczególnie dla osób, które często robią zdjęcia czy wymagają idealnej cery przez wiele godzin bez obaw o ścieranie się podkładu w ciągu dnia. Dostępny na stronie BeautySin.



Udostępnij ten wpis

15 komentarzy :

Milena M pisze...

Wg mnie jest gody uwagi, ale nie wiem czy się skuszę, bo rzadko używam podkładu.

Klaudia pisze...

Mam go i jest cudowny! Używam go na większe wyjscia i bardzo polecam!

Beata Orlańska pisze...

Muszę wyczaić go na jakiejś promocji, bo potrzebuje dobrego podkładu ;)

Modna Dziewczyna pisze...

Super!

kalina pisze...

Jak znajdę gdzieś taniej to chętnie kupię, bo właśnie zawiódł mnie MAC i szukam czegoś dobrego na wesele

MartynaL pisze...

Zaciekawiłaś mnie tym podkładem! ^^

mala0727 pisze...

szukam czegoś na zastępstwo mac'a , prędzej czy później wrócę do niego ale po drodze przetestuję kilka innych, może ten o którym piszesz :)

Sylwia testuje i radzi pisze...

Nie znam firmy ani podkładu ale brzmi bardzo ciekawie ;)

pirelka pisze...

Zachwycasz mnie na tym zdjęciu ;)

Dominika Sacha pisze...

Świetnie wygląda ale raczej bym się na niego nie skusiła ze względu na cene.

Beat The Boredom pisze...

Musiałabym spróbować próbki, jeżeli po 3-4 użyciach by mnie nie zapchał, kupiłabym go, bo daje niesamowity efekt. :)

societygirl-testuje pisze...

Bardzo ładnie wygląda, gdyby nie cena to skusiłabym się. Mimo wszystko czasami warto wydać więcej na idealny podkład. ;)

Kasia Szewczyk pisze...

Wygląda bardzo fajnie;]

Alex Beauty Perfection pisze...

Zamierzam kupić ten podkład niebawem mam nadzieje ze będę z niego zadowolona ♡ ;)

Iza pisze...

Miałam ten podkład i polecam. U mnie dobrze krył jeśli nie było żadnych większych wyprysków. A jak skóra nie była tak idealna to wystarczyło, że dodałam korektor i efekt dalej był świetny :) pozdrawiam i z czystym sumieniem polecam

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.