czwartek, 3 września 2015

Piękne rzęsy z Lashvolution? Czas start!


  Długie rzęsy to chyba marzenie z każdej z nas. Ja na swoje nie narzekam. Uważam, że są normalnie. Nie są jakoś szczególnie długie, ale też nie krótkie. Jedyne co chciałabym w nich zmienić to wydłużenia ich w kąciku zewnętrznym, bo tam mam kilka brakujących rzęsek. Nie podoba mi się w nich to, że proste, ciężko jest mi je podkręcić nawet zalotką, ponieważ efekt szybko znika. Od początku miesiąca rozpoczęła się moja przygoda z Lashvolution i mam nadzieję, że to maleńkie cudo zrobi wiele dobrego z moimi rzęsami.



Bardzo zaciekawił mnie bogaty skład Lashvolution, ponieważ zawiera przede wszystkim ekstrakt z zielonej herbaty, rumianek pospolity, pokrzywkę (czyli dużą porcję cynku,żelaza, miedzi i wapnia). Ma wiele lepszy i mnie drastyczny skład, w przeciwieństwie do innych odżywek tego typu. Nakładamy ją codziennie, wieczorem na oczyszczoną linię rzęsy.





Co obiecuje producent?

Pierwsze, widoczne efekty możliwe po 14 dniach, po zakończonej kuracji rzęsy dłuższe o 87% . Badania potwierdzono na badaniami, a aż 90% kobiet zauważyło różnicę w wyglądzie swoich rzęsach.



Wracam do Was z pierwszymi efektami, po 30 dniach stosowania.


Udostępnij ten wpis

15 komentarzy :

Kuferek z Pięknem pisze...

Jakoś nie mam zaufania do takich "wspomagaczy" rzęs :D a swoje lubię i uważam, że niczego im nie brakuje. Czekam jednak na efekty bo obietnice producenta są kuszące ;)

Karolina Horsi pisze...

Też jestem sceptycznie nastawiona, moje beznadziejne rzęsy ratuje olejkiem rycynowym:)

żaneta serocka pisze...

mam nadzieję, że będą efekty, ja używam serum floslek, które jest rewelacyjne.

czarnulkaa pisze...

czekam na efekty! :)

Malinka M. pisze...

Składniki rzeczywiście bardziej przyjazne, czekam na efekty :)

Michalina Mielnicka pisze...

Będę czekać :) jestem ciekawa jego działania.

Klaudia pisze...

Czekam na efekty!

Beata Orlańska pisze...

Super! jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

Modna Dziewczyna pisze...

Pokaż efekty za miesiąc :)

Little Brilliant Girl pisze...

Ja używam na rzęsy olejku rycynowego i jest dobrze :)
(Mój blog)

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

Będę wypatrywać efektów.

Klaudia Jaroszewska pisze...

ciekawe jakie będą efekty ;)

Panna Mysia pisze...

Ja też raczej jestem sceptykiem, jeśli chodzi o kosmetyki cud-miód :) Czekam na efekty.

Sabina eM pisze...

Czekam na efekty :)

blogujemy testujemy pisze...

Na razie używam Bodetko Lash

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.