niedziela, 6 września 2015

ROZDANIE Choies


   Mamy jeszcze kilkanaście dni lata, dlatego niektórym nie w głowie jeszcze jesień. Niestety, a może stety i ona o nas przyjdzie. Ja już nie mogę się doczekać! Przesyłki ze sklepu Choies idą około miesiąca także mamy czas żeby zaopatrzyć się w coś nowego. Tym razem ruszam z jesiennym rozdaniem, gdzie wygrywają dwie osoby. Jeżeli czytają ten post osoby, które już kiedyś coś wygrały, proszę podeślijcie mi zdjęcia nagród nie musi być to na osobie, które utrzymałyście. Chciałabym wstawiać je na blogu, pod danymi postami. Jeżeli oczywiście to nie problem :)




Na zgłoszenia czekam 11 września, wyniki w ciągu 3 dni.
Tym razem macie więcej ubrań do wybory, proszę przejrzeć wymienione działy oraz wybrać coś dla siebie.


 Z TEGO DZIAŁU (buty)

Z TEGO DZIAŁU (szaliki)

Z TEGO DZIAŁU (swetry)

 Z TEGO DZIAŁU (czapki i kapelusze)

 Z TEGO DZIAŁU (skarpetki)

 Z TEGO DZIAŁU (okulary przeciwsłoneczne)


oraz wypełnić formularz:

PROSZĘ O ADRESY (Dziewczyny, dokładne! kod pocztowy, miejscowość, ulicę wraz z numerem, imię i nazwisko (na angelabloguje@gmail.com) czekam do poniedziałku 

 wiktoria1983@interia.pl
drawczykkatarzyna@wp.pl


Udostępnij ten wpis

17 komentarzy :

Milena M pisze...

Sweterki fajne :)

Margie pisze...

Sporo fajnych rzeczy, że aż trudno się zdecydować.

Andzia There pisze...

Jak tylko wejdę na komputer to biorę udział!!

Poklikaj w linki u mnie a może to Twój blog polecę w kolejnym poście!
www.andziathere.pl To blog modowo urodowy z wstawkami o moim życiu.

Sabina eM pisze...

Jeju :) ale wspaniałości! Ciężko się zdecydować.. :D

Kuferek z Pięknem pisze...

Zgłoszenie poszło :) Właśnie rozglądałam się za butami na jesień, a tu rozdanie:) Teraz czekam na wyniki :D

Nadia pisze...

Wysłane :) może tym razem sie uda

Sylwia Jamrozik pisze...

wszystko super

zamigotalswiat pisze...

zgłosiłam się :)))

sylwia s pisze...

Wysłane :)

Druidka pisze...

Oj wysłane...za takie coś to ja bym w przestworzach latała z radości :D

Kinga Bylina pisze...

No to spróbuję szczęścia :)

Katarzyna Nowak pisze...

Jakie piękne rzeczy, az ciezko się zdecydować, ale ja postawiłam na jesienno-zimowy must-have, obszerny szal :)

Ola pisze...

Zgłoszenie poszło.
Powodzenia wszystkim!:)

Natalia Kasprzyk pisze...

Natalia Światowiec- obserwuję bloga jako Natalia Kasprzyk :)

Andzia There pisze...

Kurde miałam wziąć udział i nie zdążyłam :(

Sylwia Jamrozik pisze...

Gratuluje dziewczyny ;)

Julia Popiół pisze...

Gratulacje!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.