poniedziałek, 28 września 2015

Soufeel w innym wydaniu czyli nowa bransoletka...


  Biżuteria Soufeel już raz gościła na moim blogu. Totalnie zakochałam się w bransoletkach i obierania do nich zawieszek. Tym razem skusiłam się na na coś nowego, co bardzo przypadło mi do gustu i chciałabym Wam pokazać. Dostałam kilka pytań odnośnie tego,  z czego wykonana jest biżuteria Soufeel, dlatego zaznaczam, że jest to biżuteria srebrna, ale w ofercie możemy także znaleźć rzeczy złote. Na bransoletkę czekałam około dwóch tygodni. 





Tym razem zdecydowałam się na nie co inną bazę do bransoletki, która chyba bardziej podoba mi się niż ta poprzednia. Do tego wybrałam sobie czerwony kryształek, zwierzęcą łapkę, czerwoną szminkę, niebieski koralik grudniowy oraz dwa koraliki połączone łańcuszkiem.




Wyprzedzając pytania odnośnie torebki, pochodzi ona ze sklepu wholesale7 i niebawem opiewiem Wam o niej troszkę więcej, bo naprawdę jest świetna!













Udostępnij ten wpis

15 komentarzy :

malenka pisze...

Zwierzęca łapka przykuła moją uwagę :]

OnAlwaysTogether (Rzetelne Recenzje) pisze...

piękna bransoletka :)

żaneta serocka pisze...

jest piękna!

Kasia Szewczyk pisze...

Idealna dla mnie ;]

Milena M pisze...

Piękna jest :)

Michalina Mielnicka pisze...

Prześliczne są te maleństwa Soufeel :)

czajenka pisze...

śliczna jest.. i ta łapka :)

Klaudia pisze...

Piękna! Muszę poprosić chłopaka o taki prezent, :)

Beata Orlańska pisze...

Cudowna <3 ta czerwona zawieszka jest mega

Modna Dziewczyna pisze...

Piękna <3 <3

Kinga Bylina pisze...

Ale piękna :)

MartynaL pisze...

Sliczna jest!

Magda Gontarz pisze...

piękne one są!

Natalia - juicy raspberry pisze...

Cudowna bransoletka ;)

societygirl-testuje pisze...

Łapka genialna! :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.