piątek, 2 października 2015

Chocolate Nude Catrice czyli czekoladowe paletka cieni


   Kiedyś bardzo chętnie szalałam z kolorami na powiekach. Codziennie mogłam nosić inny, a im bardziej był widoczny tym lepiej. Od prawie roku coś się zmieniło i wybieram jedynie beże i brązy. Pojedyncze cienie z Catrice bardzo lubię, dlatego kiedy niedawno wypuszczono nową paletkę byłam jej bardzo ciekawa. To już o ile się nie mylę czwarty wariant kolorystyczny. Tym razem jest to chocolate nude i to dosłownie moje kolory!


Opakowanie proste, minimalistyczne bardzo mi się podoba, Jedyny  minusem dla mnie jest brak lusterka, ale no cóż.




W paletce mamy sześć cieni. Trzy błyszczące oraz trzy matowe. Najciemniejszy kolor jest moim  totalnym ulubieńcem. Mamy tu ciepły oraz chłodny brąz, a także matowy beż idealny pod łuk brwiowy.


Cienie mają bardzo przyjemną konsystencje. Matowe lekko się usypują, a te błyszczące kremowe. Są dobrze napigemntowane. Genialnie się blendują. Matowe cienie są faktycznie matowe, a nie półmatowe jak często możemy spotkać to w drogeryjnych cieniach. 


Nie spodziewałam się, że ta paletka aż tak przypadnie mi do gustu, ale faktycznie jest świetna! Mamy tu doskonały dobór kolorów. Bez problemu wykonany pełny makijaż codzienny, a także wieczorowy. 



Udostępnij ten wpis

23 komentarze :

Kasia Szewczyk pisze...

Kolorystyka palety idealnie w moim stylu;]

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Moje kolory, w końcu! Idę do Natury! :D

Julia Goch pisze...

Jestem fanką takich klolorków :)
Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

Chocolate&Chocolate pisze...

Kolorystyka jak dla mnie zbyt ciepła, ale mam paletkę od Catrice Absolute Matt i lubię ;)

Anszpi- Droga do perfekcyjnych włosów pisze...

Podobają mi się odcienie :)

Beautyfieldss pisze...

Paletka z takimi kolorami to totalny musthave !

Kinga Bylina pisze...

Zdecydowanie moje kolory :)

societygirl-testuje pisze...

Uwielbiam takie odcienie. :)

Magdalena B pisze...

Ja mam z Catrice nudziaki o matowym wykończeniu. Bardzo lubię tą paletkę :)

Natalia - juicy raspberry pisze...

kolory rzeczywiście piękne ;)

Klaudia pisze...

Cudne kolory <3

Beata Orlańska pisze...

Genialne kolory! Koniecznie muszę przejść się do Natury!

Modna Dziewczyna pisze...

Najlepsze kolory! Mam tą pierwszą wersję jaka była dostępna, ale ta zdecydowanie bardziej do mnie przemawia!

kalina pisze...

Chce! To bedzie moja ulubiona paletka!

Magdalena pisze...

Piękne odcienie <3 Muszę zobaczyć ją z bliska i chyba się skuszę, bo cała szóstka wygląda kusząco!

GoodForYou DP pisze...

Piękne kolory, ale ja jestem fanką matów :)

chocaholic pisze...

bardzo lubię wszelakie brązy na powiekach :)

Kuferek z Pięknem pisze...

Kolorki idealne dla mnie :)

Dominika Sacha pisze...

Ta paletka jest świetna ;) czekam aż w końcu pojawi się u mnie w którejś drogerii żeby ja kupić :))

Royal Red pisze...

świetne kolory ma ta paletka! <3 tez uwielbiam brązy ;)

tester Warkoś pisze...

Świetna kolorystyka. :)

domi niicaa pisze...

moje kolory, teraz na jesień najchętniej używam takich nudziaków :)

Panna Mysia pisze...

Bardzo ładne kolory.

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.