sobota, 24 października 2015

Idealne buty na jesień? Tylko z Born2be


 Jesień do niewątpliwie moja ulubiona pora roku. Natomiast wybór odpowiednich na tę porę roku butów nie jest dla mnie niczym przyjemnym. Bardzo ciężko jest mi znaleźć coś ładnego, ale i wygodnego, co będzie wyglądało dobrze zarówno do spodni jak i sukienki. Zupełnie przypadkiem trafiłam na Instagramie na sklep Born2be, gdzie znajdziemy zarówno buty jak i torebki. Zobaczyłam tam model botków, który idealnie wpasował się w mój gust. 


Moje buty to model Classic. Z tego co widzę na stronie do wyboru mamy kolor czarny i jasny nude. Wykonany z ekologicznej skóry. Ma bardzo stabilny obcas. Ostatnio chodzę w nich non stop i są naprawdę wygodne.











Buty -> BORN2BE

Udostępnij ten wpis

15 komentarzy :

Klaudia pisze...

Biore! są świetne i widzę, ze tanie. Uwielbiam tego typu botki.

Beata Orlańska pisze...

Wyglądają niesamowicie! Mam podobne, ale brązowe.

Modna Dziewczyna pisze...

widziałam je juz u Ciebie na IG <3

Dominika Sacha pisze...

Buty są ładne, ale ja bym ich sobie nie kupiła. Za dużo osób już w nich chodzi ;)

Anonimowy pisze...

Idealne! ja miałam podobne z HM

wildstrawberryand pisze...

Podobają mi się te buty :)

Kasia Szewczyk pisze...

Kupiłam bardzo podobne buty i są mega wygodne! ;]

MISTEJK. pisze...

Chciałam je kupić, ale skusiłam się na inne stacjonarnie, kupowanie butów przez internet mnie nie przekonuje.

Natalia - juicy raspberry pisze...

świetne :)

Kinga Bylina pisze...

Bardzo ładne :)

Paulina pisze...

Super sa, tylko mnie osobiscie tak srednio podoba sie podeszwa.

Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

Magdalena pisze...

ale właśnie to jest w nich najlepsze!

Magdalena pisze...

śliczne są!

Łukasz Bier pisze...

Podobają mi się

Wdowa Po Stalinie pisze...

mam podobne, ale zamówiłam rozmiar za duże :/ to znaczy niby mój rozmiar i wkładka, ale są duże, bardzo...mimo to nosze je, bo mi było szkoda zachodu na odsyłanie i tak dalej, niestety gumka mi się rozciągnęła i już nie wyglądają tak szałowo, mimo to na nodze są spoko ;) chyba już nieśmiertelne stały się te botki :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.