środa, 7 października 2015

Kosmetykomania czyli nowości z Freedom


  Ci z Was, którzy obserwują mnie na Instagramie widzieli już poniedziałkową paczkę ze sklepu Kosmetykomania, która umiliła mi dzień. Jak zawsze wszystko było pięknie zapakowane. Kosmetykomania niedawno do swojej oferty wprowadziła produkty Freedom i to właśnie na nie się skusiłam. 




Na początek paletka, którą wypatrzyłam zupełnie przypadkiem i mimo, że nowych cieni nie potrzebowałam te kolory przekonały mnie, że  chyba jednak ją chcę. Jest to paleta 12 cieni, której już sama nazwa czyli Romance And Jewels bardzo mi się spodobała. 




Dalej zdecydowałam się na dwa kolory błyszczyków, a w zasadzie płynnych pomadek. Ten beż to odcień D-ream, natomiast bordo to Tgif.


Zobaczyłam także rozświetlacz i musiałam go mieć. Ostatnio bardzo polubiłam się z rozświetlaniem twarzy i mam nadzieję, że ten również się sprawdzi. Jest to odcień glow.



Udostępnij ten wpis

20 komentarzy :

AISAK pisze...

ciekawa jestem tych błyszczyków :)

Łukasz Bier pisze...

rozświetlacz wygląda świetnie

Andzia There pisze...

Ja także

Panna Mysia pisze...

Wygląda pięknie! :) Paletka i błyszczyki też mają ładne kolory, ale rozświetlacz wpada w oko :)

Kuferek z Pięknem pisze...

Ale ładnie zapakowane ;) najbardziej podoba mi się paletka cieni

Kinga Bylina pisze...

Świetna paletka :)

czajenka pisze...

paletka jest ciekawa i ma fajne kolorki :)

włosovelove. pisze...

Pokazuj szybciutko płynne pomadki ;)

rudy włos pisze...

paletka ma śliczne kolorki

It's Dahlia pisze...

Świetna paczka, wszystko tak ładnie zapakowane :) Ciekawa jestem tych pomadek :)

xvxMała - pisze...

Uwielbiam sposób w jakie pakują kosmetyki :) Genialne kolory w paletce :)

Polinska pisze...

Kosmetykomania zawsze tak pięknie pakuje paczki.. Zamówiłabym tam dla samego pakunku,haha :) A tak szczerze mówiąc to poluję na podobne produkty!

Karolina Horsi pisze...

Zastanawiam się właśnie czy zamówić coś z freedom, póki są promocje. Też mam ochotę na błyszczyko - pomadki, jestem ciekawa jak się sprawdzą:)

Chocolate&Chocolate pisze...

Zaciekawił mnie rozświetlacz :D Czekam na recenzję ;)

Klaudia pisze...

wow <3

Beata Orlańska pisze...

Jak ładnie zapakowane! błyszczyki pokaż z bliska :)

Modna Dziewczyna pisze...

super! Muszę coś zamówić z Fredom, bo teraz kosmetykomania ma promocje :)

kalina pisze...

Paletka jest śliczna!

żaneta serocka pisze...

fajna paleta cieni :)

detectivebeauty pisze...

Paletka przepiękna :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.