niedziela, 4 października 2015

Mój miesiąc z LashVolution


  Kilka dni temu minął mój pierwszy miesiąc z LashVolution. Pewnie widziałyście pierwszy post, które możecie znaleźć tutaj. Codziennie wieczorem stosuję ten produkt i przyznam, ze jestem pozytywnie zaskoczona. Od pierwszego użycia nie miałam żadnych problemów. LashVolution nie podrażnia moich oczu, nie powodował pieczenia ani zaczerwienienia. 



Rzęsy faktycznie zaczęły rosnąć. Stały się gęste, wydłużyły się i to co ważne są bardziej elastyczne i podkręcone. Zauważyłam także są są zdecydowanie mocniejsze. 






Zobaczymy jak będzie za kilka miesięcy, ponieważ takie opakowanie ma nam wystarczyć na cztery miesiące kuracji. 









Udostępnij ten wpis

15 komentarzy :

Klaudia pisze...

Zamówie sobie i zobaczymy czy będę zadowolona. Moje rzęsy ostatnio biedne :(

Beata Orlańska pisze...

Chce ją spróbować! Moje rzęsy po doczepianych są ostatnio bardzo słabe

Anonimowy pisze...

Chciałabym oj chciała!

Modna Dziewczyna pisze...

Mam ją, bo wygrałam i jestem mile zaskoczona. Rzęsy się polepszyły, ale przy tym nie podrażnia moich oczu jak inne odżywki, których uzywałam

kalina pisze...

Super!

societygirl-testuje pisze...

Mam nadzieję, że w dalszym ciągu będzie sprawdzał się jak najlepiej i przyniesie obiecujący efekt. ;)

Strudelka 111 pisze...

Stosuję i widze coraz lepsze efekty, jednak z dnia na dzień coraz mocniej moje oczy stają sie przeczulone na światło...

Po prostu Kasia pisze...

Masz piękny kolor oczu :)

Beat The Boredom pisze...

Muszę zadbać o moje rzęsy! :)

MartynaL pisze...

Jestem ciekawa, jak takie cudo sprawdziłoby się na moich rzęsach ;-)

Emilia pisze...

Efekty świetne, chociaż zawsze się boje takich produktów.

włosovelove. pisze...

Co tam rzęsy... Takie oczy nie potrzebują już żadnych ozdób ;)

Stu stron pisze...

Przydałoby się podkręcenie moim rzęsom :)

Panna Mysia pisze...

Ja również zwróciłam na nie uwagę, ale Angela ogólnie jest ładną babeczką, to co się dziwić, że i odżywek nie potrzebuje? :)

Sabina Bzdzikot pisze...

Bodetko Lash polecam wszystkim kobietom które chcą poprawić kondycje oraz wygląd swoich rzęs ;) Zapraszam do zapoznania się z produktem : https://sklep.bodetkolash.eu/

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.