czwartek, 1 października 2015

Nowości kosmetyczne LadyMakeup


  Tym razem mam Wam do pokazania moje  nowości kosmetyczne. Uwielbiam czytać taki wpisy na innych blogach. W poniedziałek rano dotarła do mnie przesyłka ze sklepu LadyMakeup. Jestem pozytywnie zaskoczona czasem oczekiwania, bo przesyłka dotarła bardzo szybko! Zdecydowałam się na same perełki, których byłam bardzo ciekawa.







Na początek baza pod cienie firmy Lumene. Od dłuższego czasu poszukuję czegoś, co przytrzyma cienie na powiekach przez cały dzień. Produkty Lumene bardzo często spotykam na blogach i czytałam o nich wiele dobrego. Mam nadzieję, że baza sprawdzi się również u mnie. 

Beauty Blender uśmiechał się do mnie już ponad rok. Przez ten czas przetestowałam chyba wszystkie możliwe gąbeczki do makijażu. Jedne polubiłam bardziej inne mniej, ale zawsze byłam ciekawa jakie jest to różowe jajo. 


Pytałam Was o dobry korektor pod oczy i wiele z Was polecało mi Healthy mix z Bourjois. Podkład z tej serii znam i bardzo lubię, wiec ciekawe jaki okaże się korektor.


Następnie konturówka do ust firmy Gosh. Uwielbiam kredki i najczęściej używam ich na całe usta. 


Do ust mam także lip lava z I heart makeup. Czytałam o nim wiele dobrego, ale nigdy nie było mi pod rodze go kupić. Wybrałam odcień Forgiven.



















Udostępnij ten wpis

21 komentarzy :

Klaudia pisze...

Pokaz jajo z bliska <3

Beata Orlańska pisze...

super nowości <3

Modna Dziewczyna pisze...

Same dobroci! Jajeczka i tego błyszczyka jestem nabjabardziej ciekawa

Avida Dollars Blog pisze...

Podobno baza pod cienie Lumene jest genialna :) czekam na recenzje

Anna Grzybowska pisze...

BEauty Blender jest super

chocaholic pisze...

sama chętnie przetestowałabym ten beauty blender i korektor z bourjois :)

żaneta serocka pisze...

też uwielbiam wpisy z nowościami, przyjemnego testowania.

Chocolate&Chocolate pisze...

Korektor z Bourjois kompletnie się u mnie nie sprawdził pod oczami - wyglądał jak ciastko nawet bez przypudrowania ;) Może mam jakiś felerny? :D Czekam z niecierpliwością na recenzję bazy lumene! :))

Kuferek z Pięknem pisze...

Jestem ciekawa jak sprawdza się Beautyblender i czy faktycznie jest taki super, bo cena jak za kawałek gąbki jest wg mnie wysoka :D

Nely pisze...

Ja również uwielbiam posty z nowościami :) Jestem bardzo ciekawa Beauty Blendera, właśnie kupiłam swoje pierwsze jajeczko z W7 i ciekawa jestem czym ono się różni od tych tańszych :)

detectivebeauty pisze...

Chciałabym zobaczyć jak konturówka Gosh wygląda na ustach :)

Kasiek :) pisze...

Czekam na lip lava z I heart makeup na ustach <3

malenka pisze...

Korektor coraz bardziej mnie intryguje, a beauty blendera od jakiegoś już czasu sobie obiecuję ;]

Szalona Kapeluszniczka pisze...

Ciekawi mnie korektor i konturówka, chciałabym zobaczyć jak wygląda na ustach :)

*Nataleczka* pisze...

Fajne rzeczy.

Kinga Bylina pisze...

Fajne te nowości :)

Paulina a pisze...

super nowości! jednakże najbardziej kusi mnie Beauty Blender! :D kiedyś bedzie mój :D

Kasia Szewczyk pisze...

Miłych testów ;]

Michalina Mielnicka pisze...

Ale bym kochała taki zestaw nowości! :)

bloGosia pisze...

BeautyBlender to mój absolutny ulubieniec!

Panna Mysia pisze...

Wygląda pięknie.

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.