sobota, 3 października 2015

Rimmel captivate me... czyli oh my gloss!


  Błyszczyki to nie do końca moje ulubione produkty. Jeżeli są to używam, ale jak ich nie mam to nie odczuwam większego braku. Od jakiegoś czasu w kosmetyczce miałam błyszczyk oh my gloss z Rimmela. Leżał sobie grzecznie i czekał na swoją kolej. Odkładałam go i odkładałam aż w końcu postanowiłam dać mu szansę.





Co wyboru mamy piętnaście odcieni, ja ma 340 captivate me. W opakowaniu ma masę drobinek, które na usta nie są jakoś szczególnie widoczne.


Błyszczyk ma bardzo przyjemny, delikatny zapach. Na szczęście nie pachnie jak większość tego typu produktów. Nie skleja też aż tak bardzo, na ustach jest komfortowy i przyjemny. Mam wrażenie, że przez to mokre wykończenie na ustach wizualnie lekko je powiększa. Bardzo podoba mi się efekt jaki daje i ostatnio sięgam po niego bardzo często, a zwłaszcza, że przy suchych ustach jest to jeden z nielicznych produktów, który wygląda dobrze.






Udostępnij ten wpis

19 komentarzy :

Kuferek z Pięknem pisze...

Nie lubię błyszczyków, ale ten wygląda ładnie :)

Dominika Sacha pisze...

Nie używam błyszczyków ale ten jest piękny ;) Aż mam ochotę go kupić ;p

włosovelove. pisze...

Błyszczyków nie lubię. Kilka jednak mam i używam tylko i wyłącznie przy spiętych włosach żeby nic mi się do ust nie przyklejało ;)

Milena M pisze...

Bardzo fajnie wygląda na ustach :)

detectivebeauty pisze...

Nawet fajnie wygląda a te drobinki nawet nie są aż tak widoczne na ustach :)

Karolina Horsi pisze...

Nie kupiłabym błyszczyka, ale Tobie pasuje:)

Natalia - juicy raspberry pisze...

Świetnie wygląda na ustach. Błyszczyków raczej nie używam, wolę matowe wykończenia na ustach,ale ten naprawdę wygląda fajnie.

Magdalena pisze...

Uwielbiam błyszczyki! Muszę zobaczyć też inne kolory, bo na zdjeciach cudnie wygląda!

Klaudia pisze...

Piękny jest!

Szalona Kapeluszniczka pisze...

Kolor na Twoich ustach wygląda bardzo super :D Jest taki delikatny.

Beata Orlańska pisze...

Świetnie wygląda na ustach

kalina pisze...

Muszę wyczaić go na promocji, bo uwielbiam błyszczyki!

Beat The Boredom pisze...

Już dawno nie miałam żadnego błyszczącego produktu do ust, trzeba to zmienić! :)

xvxMała - pisze...

Nie lubie błyszczyków ale u Ciebie bardzo łądnie się prezentuje :)

themissydi pisze...

Gdyby nie moje długie włosy to może bardziej polubiłabym się z błyszczykami :D Aktualnie nie używam żadnych :D

chocaholic pisze...

nie przepadam za błyszczykami, ale na Tobie wygląda super :)

Panna Mysia pisze...

Ślicznie wygląda na Twoich ustach, lubię mokre i błyszczące wykończenie.

Vera Valentina pisze...

Błyszczyk, błyszczykiem, ale dziewczyno...jaka Ty jesteś śliczna :O :)

Anthony Tom pisze...

Świetne zdjęcia ;) fajny pomysł z tym połączeniem błyszczyku i kasztanów na zdjęciach ;)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.