poniedziałek, 5 października 2015

Schwarzkopf Professionnelle Repair&Shine maska do włosów


 Maski do włosów to główna zasługa dosyć dobrego stanu moich włosów, które przeszły już chyba wszystko. Nie wyobrażam sobie mycia włosów bez nałożenia czegoś regenerującego. Bardzo lubię te profesjonalne produkty do włosów, bo jakoś bardziej mnie do siebie przekonują i w moim odczuciu działają lepiej.  Masę tego typu produktów w dobrej cenie znajdziecie na stronie Powerlook.pl



Maska do włosów Schwarzkopf przeznaczona jest do włosów suchych, porowatych i zniszczonych zabiegami czyli takich jak moje. Za cenę około 43 złotych mamy litrową butelką także wystarczy na bardzo długo. 


Maska ma bardzo przyjemny zapcha, które nie utrzymuje się długo na włosach. Po pierwszej aplikacji nie byłam zadowolona, ale przy kolejnej zobaczyłam efekty. Maskę możemy nakładać na 10 minut przy dodatkowym cieple lub na 15 bez. Ja pozostawiam ja na 15 minut pod foliowym czepkiem po czym dokładnie spłukuję. Włosy są miękkie, sypkie i co dla mnie ważne nie puszą się. Jestem w stanie po umyciu jedynie je rozczesać bez suszenia czy układania i wyglądają dobrze, co u mnie nie zdarza się






Maskę możecie kupić na stronie Powerlook.pl tutaj.



Udostępnij ten wpis

12 komentarzy :

domi niicaa pisze...

chyba się skuszę! :)

*Nataleczka* pisze...

Pierwszy raz widzę.

Klaudia pisze...

Uwielbiam Twoje włosy <3

Modna Dziewczyna pisze...

Nie znam, ale przydałaby mi się taka maska!

Modna Dziewczyna pisze...

Masz obłedne włosy!

kalina pisze...

Bardzo mi się podobają Twoje włosy! Maska jak będzie dostępna to sobie zamówię, bo też uważam, ze te profesjonalne produkty są lepsze :)

Magdalena pisze...

Ładne włoski! Miałam tą maskę i taką z fioletowym. Są genialne i ciężko je wykończyć :)

sandraxblog pisze...

rany, jakie cudowne włosy ♥

asiablog.pl pisze...

piękna jesteś, a odżywki jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziła :)

Angela pisze...

Dziękuje ;)

Angela pisze...

Dzięki!

Panna Mysia pisze...

Ja też nie byłam świadoma istnienia tego kosmetyku!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.