poniedziałek, 19 października 2015

Sun glow minerals od Catrice czyli jesień muśnięta słońcem


   Moje życie dzieli się na czas kiedy używam jedynie chłodnych bronzerów i czas kiedy decyduje się na coś cieplejszego. Jesień sprzyja tej drugiej opcji, dlatego nowy puder brązujący Sun glow Catrice nie musiał mnie długo do siebie przekonywać. Wpadł mi w oko od pierwszej chwili, gdy trafił w moje ręce.




Jest to produkt wypiekany, dlatego już na wstępie złapał ogromny plus. Z tego co wiem, jest tylko jeden odcień czyli golden light. Jest matowy, także bardzo fajnie. Kolor ma jasny, ciepły, ale też bez przesady. 



Ma bardzo dobrą pigmentacje, dzięki czemu efekt na skórze możemy stopniować. Daje bardzo ładny efekt  skóry muśniętej słońce. Z tego co zauważyłam ma bardzo przyjemny skład, nie zapycha mojej skóry, co jest ogromnym plusem.


Dla mnie to naprawdę świetny produkt po który ostatnio zdarza mi się bardzo często sięgać. 


Udostępnij ten wpis

16 komentarzy :

Klaudia pisze...

Mam ten puder i uwielbiam! bardzo naturalnie wygląda nawet na mojej bladej twarzy :D

Beata Orlańska pisze...

Widziałam go na Instgramie i jestem nim zachwycona!

Karolina Horsi pisze...

Podoba mi się efekt na Twojej twarzy :)

Wdowa Po Stalinie pisze...

super prezentuje się na Twojej buzi :)

k-rocka pisze...

Taka tania firma a potrafi stworzyć naprawdę dobre produkty.. :) już coraz częściej cena nie ma znaczenia :)

Okiem Pozytywnej28 pisze...

Cudownie wygląda na twojej buzi :)

włosovelove. pisze...

Ty chyba czego byś nie użyła to będziesz wyglądać pięknie ;)

themissydi pisze...

Wygląda świetnie:) Szkoda, że w najbliższych drogeriach w moim mieście nie ma produktów Catrice :(

Beat The Boredom pisze...

W moim mieście nie ma Catrice, więc go nie spróbuję póki co. :(( A szkoda, bo lubię ocieplać twarz jesienią takimi kolorami. :(

Alieneczka pisze...

Bardzo naturalny. Podoba mi się ;)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Ciekawy :)

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Oj, lubię taki efekt :).

Chocolate&Chocolate pisze...

Bardzo Ci pasuje :) Dla mnie byłby pewnie za ciepły :P

detectivebeauty pisze...

Już tak dawno chciałam go kupić i wiecznie go nie ma :/

Klaudia Jaroszewska pisze...

podoba mi się ;)

Vera Valentina pisze...

Ślicznie u Ciebie wygląda :) Dziwi mnie jedynie, że tak często bywam w drogerii, tak często mijam szafę Catrice i nigdy go nie zauważyłam :D Muszę się przyglądnąć :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.