czwartek, 22 października 2015

UMA cosmetics nowości kosmetyczne...


  Wczoraj pokazywałam Wam na Instgramie paczkę ze sklepu kosmetik4less. Postanowiłam spróbować zupełnie nowej dla mnie marki czyli uma. Widywałam ich kosmetyki kiedyś na niemieckich blogach, ale nigdy nie miałam okazji używać. Przeglądając stronę znalazłam kilka produktów, które postanowiłam przetestować. 

Najbardziej skusił mnie róż Rouge powder. Kolor bardzo mi się spodobał i wydaje się być idealny na jesień. 




Do tego wybrałam puder wykończeniowy transparentny , oraz w odcieniu light, ale na stronie był znacznie ciemniejszy i miałam zamiar używać go jako bronzera, ale tak to będzie idealny na całą twarz. 




Do tego ciemno różowy cień do powiek, który na stronie wyglądał bardziej czerwona, ale i tak bardzo mi się podoba.



Nie mogło zabraknąć czegoś do ust i wybrałam długotrwałą pomadkę oraz liner do ust.

Skusiło mnie także różowe jajeczko do makijażu.


Bardzo spodobała mi się paleta, która okazała się być zestawem do brwi, ale mam zamiar używać jej również jako cienie na powieki.






Udostępnij ten wpis

16 komentarzy :

włosovelove. pisze...

Wszystko świetnie wygląda ;) czekam na posty o tych cudeńkach do ust ;)

societygirl-testuje pisze...

Kolor pomadki przepiękny! :)

Natalia - juicy raspberry pisze...

Czekam na recenzję, bo marka jest mi zupełnie nieznana ;)

detectivebeauty pisze...

ojej ile wspaniałości :) pomadka śliczna

Panna Michalina pisze...

Cień w kolorze czerwonym, jejć...ciekawe jak wygląda na powiece! :)

Anna Niezgódka pisze...

jestem ciekawa jak się sprawdzi róż do policzków

Vela pisze...

Oooo a mnie najbardziej zachwyciły te pudry! Chociaż paletki też mogą być cudne. :-)

Małgorzata Palka makeup artist pisze...

oooo nowa marka, no szok,,, ciekawe jakie produkty jakosciowo maja :) czekam i ja na recenzje :)

maddiaa. pisze...

Ile wspaniałych rzeczy :)

magdziak pisze...

Ciekawe kosmetyki. A ta marka jest mi zupełnie obca - nawet przeglądając zagraniczne blogi się na nią nie natknęłam. Miłego testowania nowości! pozdrawiam! ;)

Anita Siwiec pisze...

Uwielbiam róże, a ten jest przepiękny!

Parikla Blog pisze...

Teraz nic, tylko czekać na piękny makijaż wykonany tymi kosmetykami!:) Róż fantastyczny!

Magda Mousiexxx pisze...

Jako że jestem maniaczką brwi najbardziej ciekawa jestem tego kitu do brwi :)

Agata Samulak pisze...

ale słodkie nowości, pięknie wyglądają

Klaudia Jaroszewska pisze...

podobaja mi sie :)

Magdalena pisze...

róż <3

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.