wtorek, 6 października 2015

Utrwalenie z Loreal Infinium


 Dobry lakier do włosów to u mnie podstawa. Moje włosy są podatne na kręcenie, ale też szybko lubią się prostować. Przeszłam już przez większość lakierów drogeryjnych zarówno tych tanich jak i droższych. Najgorsze jest sklejanie włosów i okropny zapach jaki ma większość tego typu produktów. Z lakierem Loreal Infinium  wiązałam wielkie nadzieje, ale przy regularnym stosowaniu mam mieszane uczucia.

Za 500 ml lakieru na Powerlook.pl płacimy około 30 złotych, obecnie jest na niego promocji. Samo opakowanie bardzo mi się podoba także od początku byłam dobre do niego nastawiona. Lakier bardzo przyjemny zapach, lekko perfumowany, który nie utrzymuje się długo na włosach. Jest lekki, nie skleja włosów, nie pozostawia na nich osadu, ale i słabo utrwala. W nazwie mamy "bardzo mocny", ale nie zauważyłam tego. Z niektórymi lakierami moje loki wyglądają idealnie cały dzień, a tu już po kilku godzinach nie ma po nich śladu. 


Lakier nie jest zły, ponieważ nie skleja, bardzo łatwo możemy go wyczesać, ale jak dla mnie zbyt słabo utrwala. Oczekiwałam od niego znacznie więcej.






























Udostępnij ten wpis

9 komentarzy :

Klaudia pisze...

Od lat to mój ideał! Faktycznie nie jest z niego taka petarda jak Taft, ale dla mnie to świetna sprawa na co dzień gdy układam grzywkę, bo nie skleja.

Beata Orlańska pisze...

Pierwszy raz widzę taki ogromny lakier :D

Modna Dziewczyna pisze...

Miałam go chyba, ale jakoś w innym opakowaniu

kalina pisze...

Dokładnie! Do utrwalenia grzywki jest super. Przy lokach już faktycznie nie bardzo, bo nie trzyma a dobrze

Julia Goch pisze...

Nie miałam nigdy :)
Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

Anonimowy pisze...

Syoss zielony.
Najlepszy lakier pod słońcem.
Polecam !!!
Aga

Marta Ostrowska pisze...

nie używam lakierów ale prezentuje się fajnie, opakowanie mega :D

societygirl-testuje pisze...

Nie używam w ogóle lakierów do włosów. :)

Panna Mysia pisze...

Ja wcale nie używam lakierów :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.