poniedziałek, 30 listopada 2015

Długie włosy w 5 minut? Tak, z Rubin Extensions


 Włosy to ostatnio zdecydowanie mój ulubiony temat. Od jakiegoś czas nie eksperymentuje z koloryzacją, bo zapewne straciłabym połowę tego co mam na głowie. Długie włosy marzą mi się już od jakiegoś czasu, dlatego też je zapuszczam. Niestety to dosyć długotrwały proces, ale i z tym można sobie poradzić doczepkami. Dla tych niecierpliwym genialnym rozwiązaniem będę włosy z Rubin-extensions.




Mój zestaw to 120 g o długości 50 cm w odcieniu złoty blond. Są to włosy naturalne, które możemy farbować, prostować oraz kręcić. Ich łuski ułożone są w jednym kierunku, dzięki czemu włosy nie plączą się i są gładkie.


Samo doczepienie włosów jest proste i nie zajmuje więcej niż 5 minut. Moje włosy są ścięte raczej na prosto, więc początkowo ciężko było ułożyć je tak aby dobrze się zlewały. Przy zakręceniu ich lokówką było już znacznie lepiej. Totalnie nie widać gdzie kończą się moje i zaczynają doczepiane włosy.  




Włosy przed:
Włosy po :





Włosy dostępne są na stronie Rubin Extensions. Ja jestem z nich bardzo zadowolona. Są miękkie, nie plączą się.  Nie ma żadnego problemu z ich doczepianiem. Można się  przyzwyczaić i praktycznie nie czuć ich. Przez to, że są zupełnie naturalne nie są aż tak błyszczące i śliskie jak włosy z domieszką sztuczności, dzięki czemu idealnie dopasowują się do naszych włosów.

Udostępnij ten wpis

15 komentarzy :

Julia Goch pisze...

Marze by kupić sobie naturalne doczepy :)
Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

żaneta serocka pisze...

wow, super efekt, wyglądają jak Twoje naturalne!

Karolina Horsi pisze...

Gdybym nie wiedziała, że to blond doczepka w życiu bym nie powiedziała, że to są Twoje włosy :)

Natalia - juicy raspberry pisze...

Świetnie wyglądają ;)

Kinga Bylina pisze...

Świetna sprawa :)

Anszpi- Droga do perfekcyjnych włosów pisze...

Ładnie wyglądają i nie widać różnicy :)

wyznania-holiczki pisze...

Pięknie to wygląda. Jakiś czas temu ścięłam włosy do ramion, ale jak na razie nie tęsknie za dawnymi włosami do połowy pleców.

Iza D pisze...

Super się prezentują.

Magdalena pisze...

Pięknie! Bardzo naturalnie wygladają

Beata Orlańska pisze...

Ja kiedyś kupiłam włosy clip in i niby miały być naturalne, a wyglądały jak włosy lalki. Muszę poprosić mojego mikołaja o taki prezent :D

Klaudia pisze...

Piękne włosy!

Modna Dziewczyna pisze...

Ale naturalnie wyglądają. Chce takie doczepki oj chce :) moje włosy nigdy chyba nie urosną do takiego długości

Safwa Nur pisze...

sorry I helped to establish the link.
your website is very good and this article is very useful.
good luck and always success for your blogging.

CARA MENGOBATI
OBAT PSORIASIS
OBAT POLIP RAHIM
OBAT BENJOLAN DI VAGINA
OBAT KISTA BARTHOLIN
OBAT HERPES
OBAT HERBAL POLIP
OBAT KULIT BELANG
OBAT GINJAL BENGKAK
OBAT LUKA DIABETES
OBAT SAKIT KEPALA SEBELAH
OBAT GAGAL GINJAL
OBAT KANKER RAHIM
OBAT PENYUBUR SPERMA
CALCIUM SOFTGEL

Dziewczyna Agenta 007 pisze...

Prezentują się bardzo ładnie :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

zawsze miałam na takie ochotę, ale nie zdecydowałam się;)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.