Historia pewnych butów czyli botki Romwe


  Raczej nie kupuje butów przez internet, bo wolę wszystko dobrze zmierzyć, zobaczyć jak wygląda na nodze.  Zwykle buty przez pierwszych kilka dni mnie obcierają. Jakiś czas temu na Romwe znalazłam idealne botki, które bardzo mi się spodobały. Chodziłam wokół nich przez kilka tygodni aż się skusiłam. Początkowo jak do mnie dotarły nie była pewna czy mi się podobają i czy będę w nich chodziła. Jednak ostatnio przekonałam się do nich i noszę je non stop. 




Wybrałam rozmiar 39 i to był doskonały wybór, bo spokojnie mogę zakładać je na grube rajstopy. Buty mają około 10 cm obcas, który o dziwo jest naprawdę stabilny. na początku wydawały mi się niewygodne i twarde w środku, ale po kilku dłuższych spacerach dostosowały się do nogi, a przy nieco grubszej skarpetce bardzo dobrze się noszą.







Udostępnij ten post