niedziela, 8 listopada 2015

Kardashian beauty suchy szampon czyli wielkie rozczarowanie


  Suche szampony bardzo szybko stały się moim ulubieńcem. Używam ich od jakieś czasu regularnie i chętnie poszukuję nowych. Serię Kardashian Beauty poznałam dzięki olejkowy, który znalazłam na stronie powerlook.pl i bardzo przypadł mi do gustu. Piałam nim tutaj.

Zapach jest przyjemny, bardzo delikatny. Nie utrzymuje się jakoś szczególnie długo na włosach. Kosztuje około 40 złotych także oczekiwałam po nim wiele.


Niestety mimo kilku prób nie polubiłam go. Praktycznie wcale nie odświeża włosów, nie ma tu tego białego talku, jest raczej jak lakier do włosów niż suchy szampon. Absolutnie nie oczyszcza, a wręcz mam wrażenie, ze włosy wyglądają jeszcze gorzej niż przed jego aplikacją. Próbowałam używać go na świeżo umyte włosy aby unieść je u nasady, ale również nie było efektu. Dla mnie to najgorszy suszy szampon jaki miałam okazje używać, a co gorsze jego cena jest dosyć wysoka.




Udostępnij ten wpis

18 komentarzy :

Klaudia pisze...

Dostałam zestaw tej serii i ten szampon to pomyłka, ale olejek i odżywkę polecam!

Beata Orlańska pisze...

Skoda, że się nie sprawdził. ja miałam tak z szamponem dove

Modna Dziewczyna pisze...

Uwielbiam tą serię!

kalina pisze...

Szkoda, bo wygląda swietnie no i też swoje kosztuje.

Polinska pisze...

Cena i jakość nie zawsze idą ze sobą w parze.. Szkoda, bo gdybym kupiła taki produkt to naprawdę wielkie miałabym wymagania wobec niego.

Klaudia Jaroszewska pisze...

ja tam wolę tradycyjnie umyć :)

pannaem pisze...

ale opakowanie ładne ;)

Natalia Jankowska pisze...

Cena pewnie taka wysoka przez nazwę :DDDD
Ja jakoś nie jestem zwolenniczką suchych szamponów, pomimo ich używania czułam się jakoś nieświeżo :/
Obserwuję i pozdrawiam! :)
natalkajankosia.blogspot.com

Kosmetykove Love pisze...

Najlepszy jest Batiste i tyle ;) ostatnio od Kardashianek widziałam na Feelunique cała serię kosmetyków do makijażu, ceny niskie więc myślę, że jakość raczej kiepska (coś w stylu Makeup Revolution).

Aleksandra Dąbrowska pisze...

w takim razie nawet nie będę próbować :) Batiste wypróbowany i najlepszy

meduzencja pisze...

Jestem fanką Batiste i nie zamienię go na żaden inny produkt. A o tym już słyszałam kilka razy, że to klops. :)
Obserwuję i zapraszam do mnie:
www.meduzencja.blogspot.com

włosovelove. pisze...

Cena kilkukrotnie wyższa niż Batiste? Nie kupiłabym nawet na wypróbowanie takiego szamponu ;)

Subiektywna Blog pisze...

suchy szampon tylko z Batiste :)

*Nataleczka* pisze...

Dokładnie :))

Magdalena pisze...

zdecydowanie!

Panna Mysia pisze...

40 zł nie zapłacę nawet za działający suchy szampon, a co dopiero za bubelek :)

Tina pisze...

A wypadały po nim włosy ?
Mi strasznie wypadały kiedy używałam szamponu z batiste :(

myylifeastina.blogspot.com

Angela pisze...

Nic takiego się u mnie nie pojawiło :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.