czwartek, 5 listopada 2015

Magia w sprayu czyli czym niweluje żółty odcień moich włosów.


 Niemal wszystkie posiadaczki włosów blond mają problem z otrzymaniem chłodnego koloru. Niestety moja rozjaśniane końce bardzo często stają się żółte i nie podoba mi się ten efekt. Poszukując rozwiązania na stronie Powerlook.pl znalazłam spray Kemon, który ma niwelować żółty odcień włosów. 






Spray używam na umyte, lekko osuszone  włosy.  Produkt bardzo delikatnie pachnie. Bardzo dobrze rozczesuje mi się po nim włosy, dobrze się układają i nie puszą.




Faktycznie włosy są mnie żółte, dlatego bardzo polubiłam się z tym produktem. Używam go od dłuższego czasu nie nie zauważyłam aby wysuszał włosy. Spray dostępny jest na stronie Powerlook.pl tutaj.



Udostępnij ten wpis

14 komentarzy :

Klaudia pisze...

o ! jestem ciekawa jak spisałby się u mnie

Klaudia pisze...

masz obłędne włosy!

Beata Orlańska pisze...

uwielbiam twoj włosy!

Modna Dziewczyna pisze...

włosy to Ty masz śliczne! Lubie produkty Kemon

Cookie pisze...

Szkoda że jest dostępny tylko na stronie, szukam właśnie czegoś takiego :)

Kasia Szewczyk pisze...

Ciekawe jakby spisywał się u mnie ;]

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Przydałoby mi się coś takiego ;)

Agata Samulak pisze...

zawsze warto mieć taki spray!

Beat The Boredom pisze...

Potrzebuję czegoś takiego, super! :)

hilman awaludin pisze...

wah useful infonya all, I also had an interesting article, following artikalnya.
Cara Cepat Menyembuhkan Ejakulasi Dini Akibat Sering Onani
Obat Herbal Kuat Tahan Lama Bercinta Sampai Berjam-Jam
Makanan Yang Ampuh Untuk Mengobati Ejakulasi Dini
Bagaimana Mengatasi Ejakulasi Dini Tanpa Obat
Cara Mengobati Ejakulasi Dini Agar Cepat Sembuh

Mela Nika pisze...

Coś dla mnie :)

Anita Klebanowska pisze...

Ja na szczęście mam brąz ;) I chcąc nie chcąc nawet jak się rozjasni, to kolor musi być ciepły :p

Panna Mysia pisze...

Ja zastosowałam kiedyś podobny produkt, tylko z Joanny - włosy miałam cudne! Fioletowe! :)

Magdalena pisze...

Zamówiłam go dziś na moje ombre :D

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.