poniedziałek, 16 listopada 2015

Puder idealny czyli Compact powder od Melkior Professional


 Puder to w moim przypadku podstawa. Od jakiegoś czasu używałam tylko tych sypkich,ale z racji, że takie lubią się pylić i rozsypywać wszędzie poszukiwałam godnego ich następcy w wersji kompaktowej. W pudrach zależy mi na delikatnym zmatowieniu, ale bez efektu mąki na twarzy. Wiele dobrego naczytałam się na temat tego z Melkior, dlatego postanowiłam sama sprawdzić czy faktycznie jest tak dobry.


Wybrałam odcień Light ivory,m który naprawdę jest jasny i dosyć neutralny, bo nie wpada w żółte ani różowe tony. Dostępnych jest sporo kolorów,wiec każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Z tego co widziałam jest także wersja transparentna. 



Bardzo dobrze scala makijaż, ale jednocześnie nie jest widoczny na skórze. Mam wrażenie, że daje delikatne krycie. Nie podkreśla suchych skórek ani nie osadza się na skórze jak często robią to pudry. Jego wykończenie jest dosyć ciekawe, bo matuje, ale w bardzo delikatny i naturalny.


Jego dużym plusem jest wydajność, bo używam go codziennie od kilku tygodni i praktycznie widać ubytku, także jest jak najbardziej wart swojej ceny, a obecnie jest w promocji tutaj.


Udostępnij ten wpis

21 komentarzy :

Łukasz Bier pisze...

O opakowanie mi się bardzo podoba.. przypomina mi kosmetyki MAC'a

Karolinaszymanowicz pisze...

Piękne zdjęcia! Zamówiłam go, ale boję się, że będzie za jasny

Klaudia pisze...

Właśnie chciałam to napisać. Jam mac wyglada <3 tylko na szczęście tańszy

Beata Orlańska pisze...

Czytałam o nim wiele dobrego :)

Modna Dziewczyna pisze...

Myślałam, że to MAC :P

kalina pisze...

Zdjęcia pierwsza klasa <3

Julia Goch pisze...

Wydaje się być naprawdę bardzo ciekawy :)
Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

Lil Oddiette pisze...

Brzmi ciekawie :)

Uzależniona Zakupoholiczka pisze...

Nie znam tej firmy, będę musiała sprawdzić ofertę :)

Vera Valentina pisze...

Nie znam tej firmy, ale widzę, że pojawia się na blogach coraz częściej :)

wyznania-holiczki pisze...

Kuszą mnie kosmetyki Melkior, kupić, nie kupić?

Beauty Choice pisze...

Pierwszy raz go widzę, ma fajne opakowanie i kolor :)

Agata Różańska pisze...

Na pierwszy rzut oka jak MAC, pierwszy raz widzę ten puder. Fajny kolorek i chyba się skuszę na zakup.

asistylee pisze...

Ja obecnie kupiłam z maxfactora i jest fantastyczny :) Zdjęcia rewelacyjne!!

Paulina Wyszomierska pisze...

Bardzo ciekawy produkt :>

Klaudia Jaroszewska pisze...

łądnie wygląda :)

Oliwka pisze...

Śliczne minimalistyczne opakowanie. Ja również wolę pudry w kamieniu, bo sypkie wydaje mi się, że są wszędzie z wyjątkiem mojej twarzy :D

Inga B. pisze...

Zupełnie nie snam tej marki :)

Anna Bieńkowska pisze...

troszkę drogi ;)

KLIK

Fashionelja pisze...

Nie znam ale muszę przyznać, że to interesujący puder
czy mogę Cię prosić o klik w najnowszym poście?

http://fashionelja.pl

Dress Your Face pisze...

Mam prośbę, czy mogłabyś napisać skład? :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.