piątek, 27 listopada 2015

Zdrowa przekąska? Tak, to Bakeo


  Słodycze to u mnie totalna podstawa. Nie umiałabym żyć bez czekolady, bo to niewątpliwie moja życiowa miłość.Przekąski w ciągu dnia wcale nie muszę być niezdrowe. Takim pomysłem jest Bakeo czyli paczki pełne dobroci. Na stronie znajdziemy ponad 50 propozycji na zdrową przekąskę. Ja osobiście nie przepadam za suszonymi owocami, a i dla mnie znalazło się na stronie kilka ciekawych mieszanek.




W pudełeczku przychodzą do nas cztery mieszanki. Wszystkie kompozycji możecie zobaczyć tutaj. W środku znajduje także rozpiskę, co znajduje się w danej mieszance, jej kaloryczność i wartości odżywcze.


Ja zdecydowałam się na:

No Pain, No Gain czyli orzechy ziemne solone, pestki dyni, orzechy brazylijskie
Pi-rania czyli orzechy nerkowca solone smażone, orzechy arachidowe w papryce
Blondynka Czy Brunetka czyli chipsy bananowe, kawa w czekoladzie, morwa biała suszona
Pi-stacja czyli Orzechy pistacjowe w łupinach




Dla mnie to idealne rozwiązanie. Takie pudełeczko można spokojnie zabrać ze sobą do torebki.

Udostępnij ten wpis

10 komentarzy :

włosovelove. pisze...

Pi-rania mnie kusi ;) Jestem ciekawa smaku.

Julia Goch pisze...

Ja jestem wierną fanka bakalii i suszonych jabłek :)
Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

elle pisze...

Coś dla mnie. Uwielbiam bakalie w każdych ilościach ;)

societygirl-testuje pisze...

Podoba mi się!

Klaudia Jaroszewska pisze...

Wszystko bym zjadła :)

*Nataleczka* pisze...

Jejciu jak ja uwielbiam pistacje :)

Klaudia pisze...

pistacje <3

Beata Orlańska pisze...

Ja również!

Paulina Sienia pisze...

Mmmm jadłabym! ;P

Dziewczyna Agenta 007 pisze...

Opakowanie bardzo pomysłowe i oryginalne :) mniam!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.