poniedziałek, 7 grudnia 2015

Chocolissimo na święta!


  Okres świąteczny mamy już w pełni. Wszędzie mikołaje, choinki i tylko śniegu nadal brak. Wspominałam Wam już kilka razy, że najlepszymi słodyczami jakie będą idealnym prezentem są te z Chocolissimo. Przyznam, że zaraziłam nimi wszystkich moich bliskich i nie ma osoby, której nie smakują. Chocolissimo co roku w ofercie ma genialne słodkości. Tym razem pierwszy raz od wielu lat mam swój osobisty kalendarz adwentowy. 



Dla takie słodyczożercy jak ja otwieranie codziennie tylko jednego pudełeczka jest nie lada wyzwaniem. Jednak codziennie rano wiem, ze do kawy będzie czekało na mnie coś słodkiego.




W ofercie Chocolissimo mamy także wiele pralinek,czekoladek, które nie dość, że są pięknie zapakowane to także idealnie ozdobione. Uśmiechnięty Mikołaj jest genialny!




Udostępnij ten wpis

11 komentarzy :

Maalinova pisze...

Te czekoladki zawsze są świetne, na każdą okazję! Tylko boję się, że przy kalendarzu adwentowy cały ten czas przeminął by mi w 1-2 dni... ;-)

Anna Niezgódka pisze...

mają piękne czekoladki w ofercie, jeszcze nie wiem jak smakują,ale mam ogromną chęć na nie

Marta Anna Joanna pisze...

Fajnie wyglądają, szkoda, że nie mogę ich spróbować.

Klaudia pisze...

Ja od kilku lat zamawiam tam słodycze na prezent i zawsze jestem zachwycona

Beata Orlańska pisze...

Uwielbiam!

Modna Dziewczyna pisze...

Cos dla mnie! kalendarz jest mega <3

kalina pisze...

Mają najlepsze słodycze!

Karolinaszymanowicz pisze...

Wygladają przepysznie!

Karolinaszymanowicz pisze...

muszę zamówić na prezent, bo moja rodzina to totalnie kocha słodycze, zwłaszcza czekoladę :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

ślicznie wyglądają ;)

Paulina a pisze...

Taki kalendarz adwentowy wygląda super! :D I pewnie tak też smakuje jego zawartość :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.