wtorek, 22 grudnia 2015

Dr Irena Eris na Święta? Czas na prezenty...


 Święta  już niebawem, a co za tym idzie czas na prezenty! Kosmetyki to dla mnie idealny pomysł na niespodziankę dla kogoś bliskiego. Sama jestem zachwycona za każdym razem kiedy dostaje coś do makijażu. Kosmetyczną stronę Dr Irena Eris już nawet bardzo dobrze, dlatego mogę polecić Wam coś właśnie tej marki. Każdy znajdzie coś dla siebie...




Może zestaw świąteczny?


 
Może coś białego jak śnieg, którego tak brakuje?




A może przewrotnie czerwonego, jak czapka Św. Mikołaja?




Gwiazda?
Coś słodkiego?
A może róże?
Nienudne nude trio?

Na stronie Provoke.pl znajdziecie jeszcze więcej produktów, kolorów. Kosmetyki możecie także zobaczyć z bliska w drogeriach Rossmann. 
Udostępnij ten wpis

15 komentarzy :

Anna_Antonina pisze...

O taak <3

Anna_Antonina pisze...

Ja chce to nude trio <3 i te roże!

Karolinaszymanowicz pisze...

Czekoladka to coś dla mnie!

Modna Dziewczyna pisze...

Ja jestem za zestawami :)

Darin pisze...

Poproszę wszystko :* Byłam naprawdę grzeczna :D

Ania pisze...

Przepiekne sa te opakowania:) pudrr z gwiazda bym chciala juz !;)

odcienie nude pisze...

Uwielbiam ten puder brazujacy:)

Alice pisze...

Bardzo fajne pomysły :)
Mój Blog - klik!

Klaudia Jaroszewska pisze...

śliczne ;)

Panna Mysia pisze...

Wesołych, ser-decznych, futrzastych świąt życzą wszystkie Myszy w okolicy! Niech Ci się spełnią wszystkie marzenia, a nadchodzący rok będzie dla Ciebie i Twoich bliskich jeszcze szczęśliwszy niż obecny :)

becomingbeauty pisze...

nie miałam nigdy kolorówki z tej marki ;)

Ramdani Rahman pisze...

sorry I helped to establish the link.
your website is very good and this article is very useful.
good luck and always success for your blogging.

CARA PENGOBATAN PENYAKIT
OBAT HERBAL AMPUH
CIRI-CIRI PENYAKIT
PANTANGAN PENYAKIT
GEJALA PENYAKIT

Basia Smoter pisze...

Gwiazda :)

Neng Ziah pisze...

in questi giorni un sacco di brutta sensazione vissuta da me, lui era tra loro vertigini, la fame, e la nausea, che è al sentito questo pomeriggio, si spera persaan è stato rapidamente perduto e sano come biasanya

SUPLEMEN MATA GLAUKOMA

VITAMIN MATA MINUS

OBAT CAPSULE MATA KATARAK

OBAT HERBAL ENTROPION

Obat Pemutih Badan dan wajah yang permanen pisze...

de informatie is erg aardig en behulpzaam voor ons, kunnen we allemaal altijd in de genade van Allah de Almachtige. en succesvolle groet

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.