sobota, 12 grudnia 2015

Lashvolution efekty kuracji


 Na początku września rozpoczęłam kuracje z Lashvolution. Pisałam Wam o tym tutaj i tutaj. Nie urywam, że nie jest to mój pierwszy produkt tego typu. Jednak jako jedyny już po miesiącu doprowadził do ładu moje rzęsy, a z każdym kolejnym dniem było już coraz lepiej. Obecnie kończę już kuracje i używam produktu co dwa-trzy dni. W tym czasie robiłam trzy razy hennę i również nie wpłynęło to na nie negatywnie.





Od początku bardzo polubiłam się z LashVolution, ponieważ absolutnie nie podrażniał moich oczu, nic mnie nie piekło, nie pojawiło się zaczerwienienie. Nie miałam żadnych skutków ubocznych. Tak jak wspominałam po miesiącu codziennego stosowania (zawsze wieczorem po demakijażu) moje rzęsy stały się mocniejsze, zagęściły się w miejscach, których było widać luki. Po ponad trzech miesiącach nadal są w świetnej kondycji. Znacznie bardziej się zagęściły i podkręciły.  Podoba mi się, że nie są już tak sztywne jak kiedyś, są znacznie bardziej elastyczne. 







Teraz przy każdym tuszu moje rzęsy wyglądają świetnie i nie muszę tuszować ich kilkoma warstwami. Tutaj możecie zobaczyć jak wyglądają po jednej warstwie maskary.




Z pośród trzech odżywek jakie miałam okazje używać Lashvolution okazała się dla mnie najlepsza. Jestem pod wrażeniem jak dobrze wyglądają moje rzęsy. Bardzo podoba mi się, że codziennie rano nie muszę już nakładać kilku warstw tuszu aby rzęsy zaczęły być widoczne. Jeżeli szukacie czegoś co poprawi kondycję Waszych rzęs to z czystym sumieniem mogę polecić  Lashvolution.



Udostępnij ten wpis

23 komentarze :

Natalia - juicy raspberry pisze...

Bardzo ładne masz rzęsy :) Ja teraz rozpoczynam przygodę z RevitaLash i mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć oczekiwane efekty ;)

Klaudia pisze...

Ostatnio na instgramie na każdym zdjeciu masz meega rzęsy <3 już wiem po czym!

limonade_alice pisze...

Ładne masz te rzęsy :)

Magdalena pisze...

Uwielbiam tą odżywkę!

Ola K. pisze...

Ooo, cudeńko. Piękne rzęsy ♥

Iza D pisze...

Ale piękny efekt.

Cookie pisze...

Łaaa ja zaczęłam stosować 4loonglashes i efekty też widzę, ciekawa jestem co będzie za miesiąc ;)

Darin pisze...

Ogromnie ją lubię. Mimo, że za mną dopiero miesiąc to rzęsy się podkręciły i leciutko wydłużyły.

Truskawkowy Świat pisze...

Angela Ty ślicznotko!
Rzęsy przepiękne!Ja zaczynam testowanie Revitalash :)

emi pisze...

łał piękne rzęsiska! ja używałam 4long lashes i też byłam zadowolona :)

Rzetelne Recenzje pisze...

Świetny efekt osiągnęłaś :)

Kasia Szewczyk pisze...

Jestem w trakcie kuracji i już widzę pierwsze efekty ;]

Kinga Bylina pisze...

Mam, ale jeszcze czeka na testy :)

Modna Dziewczyna pisze...

Czytałam o niej wiele dobrego. Z tego co wiem ma o wiele lepszy sklad.

Anna Niezgódka pisze...

moja leży miesiąc,ale w końcu trzeba potestować i od jutra zaczynam

Panna Mysia pisze...

O tym samym pomyślałam :)

Strudelka 111 pisze...

U mnie zwiększył lekko wrażliwość oczu i zaczerwienił linię przy rzęsach, ale z efektów wzrostu byłam baaaardzoz zadowolona, teraz po miesiącu od kuracji rzęsy wróciły do stanu pierwotnego - są słabe i krótkie.

Tyyna pisze...

Pierwszy raz słyszę o tej marce.Piękne masz te rzęsy :)

Tyyna pisze...

Pierwszy raz słyszę o tej marce.Piękne masz te rzęsy :)

KOSMETASIA pisze...

jakie piękne efekty!

sinta aprilia pisze...

Obat Patah Tulang Paling Ampuh
obat penebalan dingding rahim
Obat herbal vig power capsule
Obat untuk mengeraskan penis
obat tahan lama diatas ranjang
obat herbal patah tulang
Obat Herbal Vig Power Capsule

Ala pisze...

Wow, piękne masz włosy ;)

obat ampuh pisze...

nice post, nice share

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.