piątek, 4 grudnia 2015

świąteczny prezent?


  Grudzień to niewątpliwie świąteczny czas, w którym poszukujemy pomysłów na prezent dla bliskich nas osób. Od zawsze uważam, że powinno być to coś praktycznego, uniwersalnego, co przyda się danej osobie na co dzień.  Takim prezentem mogą być zegarki. Tutaj pojawia się pytanie jaki wybrać aby spodobał się. Dla mnie jednym z lepszych wyborów są zegarki z firmy Daniel Wellington. Nie muszę ich chyba nikomu przedstawiać, bo od dłuższego czasu bardzo często pojawiają się czy to na blogach, wszelkich stronach internetowych czy Instgramie. Bardzo podoba mi się to w jaki sposób pakowane są zegarki, bo jest to naprawdę estetyczne i idealne na prezent.




Do wyboru mamy damskie i męski modele. W bardziej eleganckim, ale i sportowym wydaniu. Mnie zależało na prostym zegarku, który będzie idealnie pasował do wszystkiego.


Wybrałam zegarek na skórzanym brązowym paskiem z tarczą w kolorze rose gold. Niesamowicie spodobał mi się na stronie i w rzeczywistości wygląda identycznie.


Jeżeli byłybyście zainteresowane to na hasło  jestemangela macie 15% zniżki. pamiętajcie także o darmowej wysyłce na cały świat.



Udostępnij ten wpis

12 komentarzy :

Polinska pisze...

Te zegarki są wspaniałe, a pakowane też są przepięknie! :)

pirelka pisze...

Wspaniałe zegarki i cudnie zapakowane. Niestety na razie nie na moją kieszeń :(

domi niicaa pisze...

kiedyś z pewnością sobie kupię.. :) Są piękne :)

limonade_alice pisze...

Piękne są te zegarki :)

żaneta serocka pisze...

wow, wspaniały zegarek!

gosia wk. pisze...

Ładnie opakowany

Natalia - juicy raspberry pisze...

Przepięknie się prezentuje :)

agneska pisze pisze...

Ładny jest ten zegarek, taki klasyczny :)

Ewa Mat pisze...

Zegarek piękny jednak ja wolę w klasycznej czerni.

Karolina Horsi pisze...

Piękny, chociaż nie nosze zegarków, bo mam za "chude" ręce i wygląda to komicznie.

Łukasz Bier pisze...

przepiękny !

Aneta B pisze...

Super jest

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.