piątek, 8 stycznia 2016

I love my style czyli nowe konturówki My secret!


  Niedawno w szafach My Secret w drogeriach Natura pojawiły się nowe konturówki. Ja osobiście uwielbiam wszelkiego rodzaju produkty do ust, dlatego byłam ich bardzo ciekawa. Zwłaszcza, że wszystkie dostępne kolory niesamowicie przypadły mi do gustu. Kosztują niecałe 8 złotych i jak na razie mamy do wyboru cztery kolory, które pokażę Wam z bliska.



Ja konturówki nakładam na całe usta i robię to od lat, więc zależy mi aby kredki miały odpowiednią konsystencje. W tych z My secret chwalę sobie łatwość temperowania, bo nie kruszą się i nie rozmazują. Na usta nakładają się bardzo przyjemnie, są dobrze napigemntowane, wystarczająco kremowe i trwałe.



Pierwszy kolor to 1 party pink i na początku nie byłam do niego przekonana, ale ostatecznie podoba mi się!


Kolejny to 2 nude lips i to idealny kolor nude dla mnie! Stonowany, brudny róż, ale utrzymamy w dosyć chłodnej tonacji.


Następnie 3 coral i tutaj bardzo podoba mi się, że nie ma zbyt dużo pomarańczowych tonów. 


Na koniec totalnie mój faworyt, bo jak zwyczajnie kocham takie odcienie i jest to 4 marsala. Idealny, cudowny kolor!



Udostępnij ten wpis

31 komentarzy :

Basia Smoter pisze...

Śliczne są :)

Milena M pisze...

Kolorki mają bajeczne :)

Anna Grzybowska pisze...

nudziakowa i marsala muszą byc moje

Pink Lipstick pisze...

wow! ostatni kolor przepiękny :)

Kamila JK pisze...

W Coralu Ci najładniej :)

Julia Goch pisze...

Kolory mają prześwietne,szczególnie ta ostatnia :)
Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

Marzena Makeup & Beauty pisze...

Mają bardzo ładne kolory :)

Izabela Franik pisze...

Nudziak jest piękny!

Alicja pisze...

Bardzo ciekawe kolorki :)

Agata Kądziołka pisze...

Rewelacyjne kolory! :)

themakeupdrawers pisze...

Lecę jutro po numerek 2 koniecznie!!! :)

becomingbeauty pisze...

jakie Ty masz idealne usta ;3

Zuzia P pisze...

Coral <33 Muszę ją mieć, ostatnio szukam takich kolorów! :)

One_LoVe pisze...

Pięknie w nich wyglądasz. :) Też mam ten zestawik. :)

Kosmetycznie nawiedzona pisze...

Ale piękne kolorki, najbardziej zaciekawiła mnie ta w kolorze nude ;)

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

3 coral bardzo mi się spodobał.

Alieneczka pisze...

Nudziak i róż to moi ulubieńcy ;)

abdul syukur pisze...

Dankbarkeit für seine Informationen dieses Blog kann nützlich sein bei allen Menschen in dieser Welt, familiäre Begrüßung von unserem Speicher Zahra Kräuter Kräutermedizin Hits zuverlässig und größte in Indonesien
vitamin mata minus

Kasia Szewczyk pisze...

Kolorki bardzo ładne :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

2 i 4 są śliczne ;) taakie, które do mnie pasują ;) nie odważyłabym się na ten pierwszy :)

Panna Mysia pisze...

Piękne kolory!

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Nude lips bardzo ładny ;)

Okiem Pozytywnej28 pisze...

No to mnie właśnie namówiłaś na zakupy :D Lecę do Natury po konturówki :D

Karolina W pisze...

Wszystkie kolory piękne, muszę mieć :)

Adziaem pisze...

2 i 4 odcień mi się bardzo podobają :)

Evelinn pisze...

Czwórka śliczna ;)

Marzycielka pisze...

Marsala i Nude Lips to jest to :)

Whatka pisze...

jakie piękne te kolory <3 chyba się skuszę! :D

NattChannel pisze...

Piękne kolorki! Muszę się we wszystkie zaopatrzyć! :)

Maddie pisze...

Nie wiem dlaczego, ale moja kredka jest tragiczna!!! Nie da się jej nastrugać bo produkt zostaje w strugaczce... Wręcz rozlatuje się w trakcje malowania ust.

Maddie pisze...

Nie wiem dlaczego, ale moja kredka jest tragiczna!!! Nie da się jej nastrugać bo produkt zostaje w strugaczce... Wręcz rozlatuje się w trakcje malowania ust.

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.