sobota, 2 stycznia 2016

KOBO kolejna porcja nowości


   Dzisiaj mam dla Was kolejną część nowości i tym razem będzie to KOBO. Przyznam, że im bardziej poznaje te kosmetyki tym bardziej je lubię. Mam już kilku stałych ulubieńców, którym jestem wierna od dłuższego czasu.  Nowości jestem bardzo ciekawa i mam już swoich faworytów.



Niedawno do oferty KOBO dołączyły produkty do paznokci. Są to odżywki oraz top coaty. Ich cena to około 10 złotych.


Kolejną nowością jest maskara Glam Lashes, która ma maksymalnie rozdzielać i unosić rzęsy. Precise pen to najnowszy eyeliner w pisaku od KOBO.


Bardzo zaciekawiły mnie nowe kryjące korektory Perfect Cover Stick.

W ofercie KOBO pojawiły się także matowe pomadki. Mają niesamowite opakowanie. Dostępne w sześciu odcieniach.




Udostępnij ten wpis

13 komentarzy :

Diamentowa Kosmetyczka pisze...

fajne nowości :)

Panna Mysia pisze...

Pomadki są piękne.

Mineralna Kasia pisze...

Ale śliczności, takie eleganckie a do tego w przystępnej cenie :D

Muszę zajrzeć do ich szafy jak będe w naturze .

Pozdrawiam

pirelka pisze...

Jakie fajne nowości, muszę zajrzeć do szafy Kobo ;)

Klaudia Jaroszewska pisze...

podobają mi się twoje nowości :)

Beautyfieldss pisze...

Szminki cudnie się prezentują !!!

Maalinova pisze...

Tą pomadkę akurat kupiłam jakiś czas temu i bardzo ją lubię zarówno na co dzień jak i na wieczorne wyjścia :)

Okiem Pozytywnej28 pisze...

Jetem bardzo ciekawa pomadek i odżywek do paznokci ;)

Panna Michalina pisze...

Oj, ostatnio jestem maniaczką KOBO...źle że trafiłam na Twojego posta xD

Evelinn pisze...

Mam matowe pomadki w dwóch odcieniach, dość przyjemne są :)

Darin pisze...

Szminki pieknie wyglądają z tym rzezbionym efektem.

Magdalen pisze...

Mi najbardziej spodobały się szminki :)

Marzycielka pisze...

Pomadki piękne <3

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.