wtorek, 19 stycznia 2016

Mój ulubiony makijaż codzienny


 Od jakiegoś czasu mój codzienny makijaż wygląda niemal identycznie. O ile z kolorami na ustach lubię eksperymentować i poruszać się od kolorów nude po ciemne bordo. Ostatnie tygodnie mijają mi jednak z czerwienią od Golden Rose. 


Podkładem, który pokochałam już w zeszłym roku to nowa wersja L`oreal true match. Dla mnie to podkład idealny. Podoba mi się wykończenie jakie daje, przy tym dobrze kryje i skóra wygląda naprawdę świetnie. Jeżeli potrzebuje coś zakryć nakładam korektor z Catrice. Wszystko przypudrowuje pudrem z Paese. To moje kolejne opakowanie i śmiało mogę nazywać ten puder najlepszym jaki miałam. Twarz konturuje pudrem z Sensique, który jest bardzo delikatny za co bardzo go lubię. Na policzki nakładam róż w odcieniu coral z MeMeMe, który używam od dwóch lat i nie wyobrażam sobie makijażu bez niego. Nos rozświetlam rozświetlaczem z Lovely w odcieniu gold. 

Brwi podkreślam zestawem z KOBO, który bardzo polubiłam i mieszam oba brązy aby uzyskać idealny dla mnie odcień. Na powiekach goszczą u mnie ciepłe brązy, które jeszcze bardziej podkreślają zielony kolor moich oczu i tutaj idealnie sprawdza się trio z Sensique. Linię wodną podkreślam cielistą kredką z Max factor. Rzęsy tuszuję moim ulubionym tuszem z L`oreal.


Na usta nakładam balsam Tisane, a następnie kredkę z Golden Rose numer 320






Udostępnij ten wpis

20 komentarzy :

Natalia - juicy raspberry pisze...

Znam korektor Catrice i rozświetlacz Lovely i oba produkty bardzo lubię ;)

Panna Vejjs pisze...

Dzisiaj właśnie kupiłam rozświetlacz Lovely do kolekcji zaś korektor Catrice uwielbiam ♥

Zakochana w kolorkach Paulina Pieśla pisze...

Wow ten puder z Sensique tak fajnie konturuje twarz? Wygląda jak jakiś hiper bronzer!

Karolina Kołodziej pisze...

nosisz soczewki kontaktowe? jesli tak to podasz firmę i kolor?:)

detectivebeauty pisze...

Bardzo podkreśla twoją urodę :)

Panna Mysia pisze...

Pięknie wyglądasz :)

Pięknalia Blog pisze...

widzę, że lubimy podobne kosmetyki:)

Karolina W pisze...

Bardzo ładny makijaż, kolor na ustach cudny :)

solusi untuk mengobati rematik pisze...

terima kasih informasinya, itu sangat bagus

Chocolate&Chocolate pisze...

Taki kolor na ustach świetnie Ci pasuje :)

Anonimowy pisze...

Piękna! Bardzo pasuje Ci czerwień.

pengobatan rematik secara tradisional pisze...

terima kasih infonya sangat baik sekali

Klaudia Jaroszewska pisze...

fajne kosmetyki :) kusi mnie podkład :)

obat rematik herbal paling mujarab pisze...

Dziękuję za informacje, które są bardzo przydatne

cara menyembuhkan penyakit rematik pisze...

dzięki za info, to bardzo pomocne w ogóle

Basia Smoter pisze...

Ślicznie Ci w takim makijażu :)

becomingbeauty pisze...

piękna pomadka!! cudna jesteś :D

Ada Szczepańska pisze...

Przepięknie wyglądasz :) Korektor z Catrice mam, ale w wersję w słoiczku. L'Oreal True Match niestety nie jest odpowiedni dla mojej suchej skóry i podkreśla moje suche skórki i na dodatek wybrałam za jasny odcień, wiec oddałam koleżance :) rozświetlacz z Lovely bardzo lubię :)

Złotowłosa pisze...

Ślicznie wyglądasz:) Mi się niestety podkład z L'oreal nie sprawdził aż tak dobrze:(

Veronica B. pisze...

Na co dzień cenię sobie delikatny i naturalny makijaż, więc coś bym wybrała z Twojej codziennej makijażowej rutyny.
Dlaczego dopiero teraz odkryłam Twój blog?

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.