poniedziałek, 9 stycznia 2017

Rose D`or od Bourjois


  Kilka miesięcy temu w przesyłce ze sklepu Kosmetykstyl znalazłam róż do policzków Bourjois. Był to kosmetyk, który dosyć długo za mną chodził, ale zawsze gdy zbierałam się do jego zakupy ten odcień był niedostępny.

Te róże mają niesamowite opakowania, a sam róż pachnie jak dawne kosmetyki, które podkradałam mamie.



Odcień o którym marzyłam i który sobie wybrałam do 34 rose D`or. jest to piękny róż ze złotą poświatą. Niesamowity i bardzo niepowtarzalny. O ile teraz zimą nie używam go zbyt często, to wiosną będzie idealny!


Róż ma bardzo przyjemną konsystencję, jest średnio napigmentowany, dzięki czemu możemy stopniować efekt bez obaw o to, że zrobimy sobie nim plamy.


Na stronie Kosmetykstyl znajdziecie też inne odcienie, w cenie 30 zł.


Miałam go na kilku zdjęciach na Instagramie, chociażby tutaj:


Udostępnij ten wpis

13 komentarzy :

Basia Smoter pisze...

Śliczny róż :)

Chocolate&Chocolate pisze...

Niestety nie polubiłam się z różami Bourjois przy pierwszym podejściu ;)

Adziaem pisze...

ładny ma odcień :)

Po prostu Kasia pisze...

Muszę sobie zakupić i wypróbować.

Panna Mysia pisze...

Różowy róż w różowym opakowaniu... Produkt IDEALNY!

Kosmetycznie nawiedzona pisze...

Ładny kolorek :)

Una pisze...

Lubię te róże. Pierwszy róż, jaki w życiu sobie kupiłam byl własnie z tej serii. Stąd mój sentyment do nich. :-)

ka. kropka pisze...

Akurat tego odcienia nie znam, ale te róże są jedynymi jakich używam. ;) Najlepsze!

włosovelove. pisze...

Nie miałam jeszcze żadnego różu od Bourjois ;)

Karolina W pisze...

Mam ochotę na te róże ju od dawna, ale ciągle się waham, bo zbierają sporo negatywnych opinii.

Klaudia Jaroszewska pisze...

ślicznie wygląda :)

kosmetycznaaparatka pisze...

Również go posiadam. Jest moim ulubieńcem. Z czasem jakby staje się twardy i ciężko go nałożyć. Muszę zdrapac lekko wierchnią warstwę i jest w porządku.
Pozdrawiam Ania

kosmetycznaaparatka pisze...

Również go posiadam. Jest moim ulubieńcem. Z czasem jakby staje się twardy i ciężko go nałożyć. Muszę zdrapac lekko wierchnią warstwę i jest w porządku.
Pozdrawiam Ania

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.