piątek, 5 lutego 2016

Co kryje walentynkowy JoyBox?


 Walentynki to bardzo gorący czas jeżeli chodzi o pudełka. Zawsze wyglądam z ciekawością zawartości i tego co trafi się w lutym. Przyznam, że bardzo lubię tematyczne pudełka. Dziś dotarł do mnie świeży Joybox. Jak zawsze szata graficzna bardzo mi się podoba. Uwielbiam każde ich pudełko i czuję, że zamieszkają w nim moje produkty do ust.



W tym miesiącu w pudełku mamy dziesięć produktów z czego dwa do wyboru.



Produktu do ust to dla mnie zawsze miła niespodzianka. Tutaj znalazłam malinową wazelinę do ust, która przepięknie pachnie! Długo opierałam się przez pomadką w płynie z Wibo Million Dollars lips. W moim pudełeczku był odcień numer 4 czyli cudowna czerwień! Jest także brzoskwiniowy błyszczyk do ust Debby. Tutaj jak dla mnie wolałabym coś innego niż drugi produkt do ust. Mile widziałabym jakąś miniaturkę perfum. 

Następnie mam coś do twarzy. Zestaw kosmetyków Sayen (peeling, maska oraz krem). Żzel myjący z firmy Perfecta. Produktem do z wyboru jest olejek do twarzy i szyi Evree oraz peeling gruboziarnisty Perfecta.


Jeżeli chodzi o ciało w walentynkowym Joyboxie znalazłam truskawkowy żel antybakteryjny firmy Carex. Żel pod prysznic mango i macadamia z Original Source oraz relaksująca do kąpieli.


Przyznam, że jestem bardzo zadowolona. Wszystko będę używać i nie ma w tym miesiącu produktu, który mi się nie podoba. Szkoda tylko, że są aż dwa kolorowe produkty do ust, bo szczerze wolałabym jakiś zapach albo chociażby świeczkę zapachową. Ja jestem za praktycznymi produktami w takich boxach i tutaj nie mam większych zarzutów, dla mnie to udana edycja. 



Udostępnij ten wpis

25 komentarzy :

Kaś. Klub Kosmetyczny pisze...

całkiem niezły:)

Klaudia Jaroszewska pisze...

fajny skład ;)

włosovelove. pisze...

Całkiem całkiem. Byłabym zadowolona z peelingu z Perfecty, bardzo go lubię ;)

Wdowa Po Stalinie pisze...

ten peeling miałam i jest fantastyczny :)

Zakręcony Świat Marty pisze...

Wg mnie szału nie robi.jeśli wazelina jest z floslek, to miałam malinową. Pięknie pachniała, ale wysuszała usta.

Modna Dziewczyna pisze...

Jakie piękne zdjęcia <3 Mnie się zawarotość podoba, ale przydałoby się coś do włosów.

Karolina W pisze...

Średniak :)

Daria Żywiołek pisze...

Fajne rzeczy :)
Pozdrawiam :* Zapraszam do mnie http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

Pięknalia Blog pisze...

mnie akurat nie powala, ale fajnie, że Tobie się podoba:)

Onyxia pisze...

A mnie właśnie kolorówka najbardziej się spodobała. ;]

gosia wk. pisze...

Ciekawa zawartość

Redmylips pisze...

Również mam słabość do produktów do ust, pomadka z Wibo wpadła mi w oko ;)

Łukasz Bier pisze...

mi się w końcu podoba zawartośc :)

Faiq Rikza Arrozaq pisze...

out in Obat Ejakulasi Dini Yang Simpel Dan Higienis

Rizka Mnurhabibah pisze...

thanks for your article, very nice and then i like it :-)
hopefully more successful
you may also like

Obat Tradisional Penghilang Jerawat

KATHARINE pisze...

Widziałam już na innych blogach :-)
zawartość bardzo mi się spodobała!

Wera pisze...

świetna zawartość

Magdalena Kłak pisze...

Wyjątkowo zawartość pudełka podoba mi się :)

Ada Szczepańska pisze...

Mam 2 odcienie tych pomadek matowych z Wibo i je uwielbiam ! Mam właśnie 4 i 1. Polecam wypróbować inne kolory ;) reszta pudełka super - chyba sama się skuszę na jego zamowienie :)

Angelika Niedźwiedzka pisze...

Całkiem niezłe to pudełko :)

becomingbeauty pisze...

nienajgorsze pudełko ;)

Małgorzata Palka makeup artist pisze...

No zawartosc bardzo fajna :-)

Alieneczka pisze...

Podoba mi się zawartość ;)

Sonia pisze...

Całkiem fajne pudełeczko :)

Milena pisze...

Ooo nie wiedziała nawet, że jest coś takiego jak joybox. Widzę, że całkiem fajne rzeczy. Pozdrawiam!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.