środa, 2 marca 2016

All Day Flawless czyli podkład Max Factor


  Produkty firmy Max Factor to dla mnie do tej pory duża zagadka. Jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do ich produktów. Nie przypominam sobie abym miała coś więcej poza kredką do oczu. Ostatnio na stronie Powerlook znalazłam podkład All day Flawless w promocji i przykuł on moją uwagę.



Producent obiecuje, że jest to lekki długotrwały podkład, który nadaje cerze perfekcyjną gładkość, blask i świeżość.

Wybrałam najjaśniejszy odcień jaki był na stronie czyli 35 pearl beige. Jest to jasny dosyć neutralny odcień. Nie zauważyłam aby oksydował na mojej twarzy. Faktycznie ma bardzo lekką konsystencje przy czym dobrze kryje. Nie podkreśla suchych skórek i nie wchodzi w pory. Bardzo przeszkadza mi jednak jego zapach, bo mam wrażenie jakbym nakładała farbę do twarz. Na szczęście po kilku sekundach już tego nie czuć. Podczas aplikacji bardzo przypomina mi Colorstay z firmy Revlon. Daje świetliste wykończenie, dlatego konieczne będzie przypudrowanie. Podkład jest lekki, zastyga przez co jest długotrwały, ale o ile nie widać tego na zdjęciach to w rzeczywistości jest jednak widoczny na twarzy. 




Dla mnie jest to podkład niemal identyczny jak Colorstay z tym, że ten nie zapycha moich porów i zdecydowanie lepiej utrzymuje się na twarzy. 





Udostępnij ten wpis

14 komentarzy :

Klaudia Jaroszewska pisze...

fajny podkład :)

Silloe pisze...

Kupiłaś jasny odcień, bo w drogeriach stacjonarnych to najjaśniejszy odcień to nr 40, a do niedawna 47 :o

Panna Michalina pisze...

Taki sam jak Revlon? :) Hmmm, skusiłabym się :)

Zakręcony Świat Marty pisze...

Całkiem nieźle się zapowiada, ale ten zapach odstrasza.

limonade_alice pisze...

Miałam go i bardzo zachwalałam, jednak krycie ma mocne i dla mnie to podkład na imprezę czy ważny dzień :)

Panna Mysia pisze...

Jedna z moich ulubionych marek :)

LESS IS MORE pisze...

Wow, nie miałam pojęcia, że jest odcień 35, szkoda że nie porównałaś go z Revlonem albo coś. W drogerii MF zaczyna się od 40. Kiedyś testowałam próbkę, ale wydawał mi się troszkę za suchy po całym dniu. Mam jednak koleżanki, które zużywają już któreś opakowanie z rzędu, tak sobie chwalą :)

societygirl-testuje pisze...

Według mnie pięknie prezentuje się. :)

Veronica B. pisze...

Miałam próbkę, ale na mojej twarzy świecił się niesamowicie. U Ciebie wygląda na zdjęciu bardzo ładnie.

Natalia - pisze...

Dawno tu byłam i przegapiłam nowy wygląd bloga :) Śliczny nagłówek :) A podkład bardzo ładnie wygląda na Twojej twarzy :)

Chocolate&Chocolate pisze...

Uwielbiam podkład Revlona, ale tego z Max Factor nie miałam ;)

Karolina W pisze...

Pięknie wygląda na twarzy, muszę go wypróbować :)

Aleksandra - CZESCMNIE PL pisze...

Nie miałam okazji przetestować tego podkładu, bo jakoś specjalnie nie przepadam za tą marką :) Z kolei ładnie wygląda na Twojej twarzy.

Royal Red pisze...

fajnie wygląda ten podkład :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.