wtorek, 1 marca 2016

Termoochrona włosów z CHI


Włosy to ostatnio zdecydowanie mój ulubiony temat. Są dni kiedy mam ochotę żeby były kręcone, ale nagle zmieniam zdanie i chce mieć je proste i wygładzone. Ostatni produkt termoochronny pokazywała Wam na blogu. Tak samo jak ten nowy pochodził ze sklepu Powerlook.pl gdzie znajdziecie mnóstwo profesjonalnych kosmetyków do włosów, ale i nie tylko. Tym razem zdecydowałam się na CHI 44 Iron Guard. Jest to produkt termoochronny do suszenia włosów suszarką i stylizowania ich na ciepło. Zawiera naturalny jedwab, który pielęgnuje włosy i sprawia, że są gładkie.





Zapach oczywiście to kwestia indywidualna, ale osobiście nie przepadam za nim. Miałam nadzieję, że będzie pachniał podobnie do jedwabiu, który już mam, ale to nie jest to. Na szczęście zapach nie utrzymuje się na włosach. Nie używam suszarki, dlatego używam go tylko do prostowania. Naprawdę świetnie się w sprawa. Włosy są zdecydowanie bardziej wygładzone i błyszczące. Nie puszą się i efekt prostownicy utrzymuje się do kolejnego mycia.





Udostępnij ten wpis

11 komentarzy :

Veronica B. pisze...

Największym moim włosowym problemem jest puszenie, więc produkt idealny dla mnie.

Beautyfieldss pisze...

Ja problemów z puszeniem na szczescie nie mam :) fajne opanowanie !

ankkaa pisze...

fajna stronka :) takiej szukałam!

Panna Michalina pisze...

Kiedyś, kiedyś CHI było moim numerek jeden, teraz jakoś zapomniałam o tych produktach :)

Ada Szczepańska pisze...

właśnie skończył mi się taki spray, miałam z Marion, który baardzo lubiłam. Ten z Chi wydaje się być ciekawy :)

Karolina W pisze...

Muszę kupić, bo nie mam niczego takiego :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

nie dla mnie ;) nie stylizuję włosów na gorąco :)

Angela pisze...

Ja miałam kiedyś spray z Marion, ale po nim bardzo elektryzowały mi się włosy.

Angela pisze...

Też mam z tym ogromny problem.

Karola pisze...

Ja lubię ten jedwab, a do termoochrony mam spray z Marion :)

Aleksandra - CZESCMNIE PL pisze...

Do termoochrony uwielbiam produkty w formie olejku :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.