Pachnąco z Perfumik.pl


  Zapachy to zdecydowanie to co lubię. Mimo, że nie do końca umiem je opisywać to uwielbiam poznawać nowości i mam swoje nuty zapachowe, które wyczuje już z daleka. Od dobrych kilku lat używam zamienników i różnego rodzaju miniaturek, bo zwyczajnie zdecydowanie bardziej sprawdzają się do noszenia w torebce, ale i w kwestii ekonomicznej. Na stronie Perfumik.pl za 33 ml zapłacimy 15 zł, co dla mnie jest genialną sprawą!



Na początek zdecydowałam się na mój ukochanym zapach czyli inspirację zapachem Gucci Rush. Uwielbiam, uwielbiam ten zapach i do końca życia mogłabym go używać. Tutaj owszem jest to podobny, słodki zapach, ale oprócz tego wyczuwać coś jeszcze. Nie do końca to ten zapach, którego się spodziewałam. 

Drugi, który wybrałam to inspiracja zapachem Lady GaGa Fame. Jest to bardzo dobrze wyważony zapach. Lekko owocowy, ale i kwiatowy czyli coś co lubię. Miło mnie zaskoczył, bo świetnie sprawdza się teraz wiosenną porą. 

Więcej zapachów zarówno damskich jak i męskich znajdziecie na stronie Perfumik.pl

Udostępnij ten post