poniedziałek, 4 kwietnia 2016

SENS.US pielęgnacja moich włosów

 
  Kilka miesięcy temu moje włosy poznały nową markę kosmetyków czyli SENS.US Uwielbiam nowości, dlatego byłam bardzo ciekawa! Moje włosy to bardzo długa historia, co za tym idzie bardzo ciężko im dogodzić. Do produktów SENS.US podeszłam z dużą ciekawości, ponieważ ich opakowania to mistrzostwo, zresztą sami zobaczcie!




Szampon i odzywka to duet, który nie do końca polubiłam. Szampon był bardzo wydajny, ale jego działanie było dosyć przeciętne. Niby oczyszczał, ale czegoś mi jednak brakowało. Po za tym po nim miałam tak sztywne włosy, że bez odżywki nie mogłabym ich rozczesać, a i ona nie wpisała się zbyt rewelacyjnie. Bardzo szybko mi się skończyła, ale to chyba dlatego, że nakładałam jej dosyć dużo. Działo się tak, ponieważ wcale nie nawilżała moich włosów, było mi nadal ciężko je rozczesać. Dla moim włosów te dwa produkty to zdecydowanie zbyt mało. 



Fluid wygładzający to dla mnie totalny hit! Idealnie sprawdza się do moich puszących się włosów. Nakładamy go na wilgotne włosy i w zasadzie już natychmiast włosy są miękkie, śliskie i wygładzone!



Olejek do włosów również bardzo przypadł mi do gusty. Bardzo dobrze nadaje się do olejowania włosów, a także jako serum na końcówki. Bardzo ładnie nawilża włosy, dzięki czemu stają się miękkie i błyszczące, a do tego przepięknie pachną.


Z przyjemnością używałam także lakieru do włosów, który lekko utrwalał fryzurę, ale przy tym nie sklejał włosów.  Podoba mi się także jego delikatny, przyjemny zapach. Fajnie nadawał objętości, ale bez problemu można go wyczesać.  


Udostępnij ten wpis

9 komentarzy :

Karolinaszymanowicz pisze...

Uwielbiam te kosmetyki!

Karolinaszymanowicz pisze...

Ja polecam wszelkiego rodzaju kosmetyki do stylizacji bo szampony to jakoś mi nie przypadły do gustu.

Joy of jelly pisze...

Opakowania są świetne :), marki niestety nie znam ale ten fluid mnie zaciekawił.

Aleksandra - CZESCMNIE PL pisze...

Zawsze na Twoim blogu dowiaduję się o nowych produktach lub jak w tym przypadku - o nowych dla mnie markach kosmetycznych :) Opakowanie wyglądają bardzo ciekawie!

Anonimowy pisze...

Nie znam tej firmy, ale opakowania są faktycznie mega!

Avida Dollars Blog pisze...

Nie znam tej formy, ale grafikę maja czaderska ;D

Kasia Szewczyk pisze...

Nie znam tej firmy, ale grafika ich produktów zmiotła mnie po całości ;d

Beat The Boredom pisze...

Nie znam tych kosmetyków, ale jak rzadko mam ochotę testować nowości recenzowane na blogach, tak te bym brała bez wahania - przez piękne opakowania. ;D

Klaudia Jaroszewska pisze...

nie podobają mi sie ;)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.