Stylizacja brwi z Golden Rose pudry, kredki i żel czyli wszystko czego potrzebujemy


 Brwi to element bez którego nie wyobrażam sobie makijażu. Bardzo często szukam nowych produktów. Golden Rose w swojej ofercie ma kilka produktów do brwi. Osobiście częściej decyduję na na pudrowe kosmetyki niż kredki. Ostatnio bardo polubiłam także wszelkiego rodzaju żele do brwi, dzięki którym moje brwi wyglądają dobrze przez cały dzień.



Puder do brwi to totalny hit dla mnie! Jest miękki, ale nie osypuje się. Dodatkowo ma świetną pigmentację. Fantastycznie uzupełnia mi się tym produktem brwi. Wszystko  bardzo dobrze się utrzymuje, przez co brwi wyglądają idealnie przez cały dzień!


(kolor 104 i 106)


Konturówka do brwi to produkt, którego trochę się bałam. Jest odpowiednio twarda przez co nie rozmazuje się. Nie będzie to produkt, którym narysujemy sobie pojedyncze włoski. Do niej lubię używać żelu do brwi, który bardzo dobrze wyczesuje nadmiar produktu, a przy tym daje lekki kolor i delikatnie ociepla odcień moich brwi. Bardzo dobrze utrwala, ale zarazem nie skleja. 



puder 102, kredka 104, puder 106, kredka  








Udostępnij ten post