Wiosna na paznokciach z Eveline


 Wiosna do idealny czas na kolorowe lakiery do paznokci! Uwielbiam wszelkiego rodzaju pastelowe odcienie, ale i te bardziej neonowe. Lakiery Eveline znam od dawna i śmiało mogę je polecić. Bez problemów trzymają się u mnie około 5-7 dni, co w bardzo mi odpowiada. 





Przy malowaniu paznokci najgorsze jest czekania aż wyschną! Zawsze kiedy świeżo je pomaluje mam milion pomysłów co chciałabym zrobić, co zazwyczaj źle się kończy. Od kiedy zaczęłam używam wysuszacza w sprayu nie mam już tego problemu. Po pomalowaniu paznokci lakierem spryskuję je sprayem, co znacznie przyśpiesza ich wysychanie.


Lakiery bardzo dobrze kryją przy dwóch warstwach. Mają idealną konsystencje, dzięki czemu nie mam pozalewanych skórek, co zdarza mi się często przy innych lakierach.


Ostatnio moim ulubieńcem jest marelowy lakier!



Udostępnij ten post