środa, 11 maja 2016

Moje ulubione zegarki Mockberg


 Przyznam się szczerze, że jeszcze niedawno nie byłam osobą, która nosiła zegarki. Zawsze miałam problem, że coś mi w nich nie pasowało, nie były takie jakie bym chciała. Z wielu dostępnych modeli nie byłam w stanie wybrać tego jedynego, który odpowiadałby mi w stu procentach. Tak trafiłam na zegarki Mockberg i totalnie się zakochałam!  

Zegarki są bardzo klasyczne, proste i minimalistyczne, dzięki czemu idealnie wyglądają przy każdej stylizacji. Uwielbiam ich prostotę! Posiadam model Elsa oraz Nora.



Bardzo podoba mi się ich budowa, bo mamy tu detale, które dodają elegancji. Odpowiada mi także średnica, bo mają po 34 mm.






Udostępnij ten wpis

11 komentarzy :

Karolinaszymanowicz pisze...

Piękne są!

Polinska pisze...

Ten brązowy jest przepiękny!

Milena M pisze...

Uwielbiam zegarki :)

Karolina W pisze...

Bardzo ładne zegarki, piękne zdjęcia :)

kobiecy_swiat_widziany_moim_okiem pisze...

takie eleganckie, piękne ! :)

Veronica B. pisze...

Taki styl retro bardzo mi się podoba :)

Joy of jelly pisze...

Piękna klasyka. :)

Magdalen pisze...

Są przepiękne i bardzo eleganckie :)

Shoko S pisze...

Biały jest piękny.:D

Natalia - juicy raspberry pisze...

Oba są prześliczne ;)

Kosmetycznie nawiedzona pisze...

Piękne :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.