wtorek, 28 lutego 2017

Serenity? Czyli pastelowe zauroczenie na wiosnę Dr Irena Eris


  Wiosna to zdecydowanie czas na pastelowe kolory. Osobiście coraz bardziej się do nich przekonuje. Najmodniejszą parą tego sezonu jest SerenityRose Quartz.  Bardzo lubię oba kolory, ale zdecydowanie częściej sięgam po niebieskości. 





Wiosenny makijaż stworzyłam w większości kosmetykami Dr Irena Eris i to właśnie o nich chciałabym trochę poopowiadać. 

Całość zaczęłam od rozświetlającego podkładu. Uwielbiam go zwłaszcza wiosną. Ma średnie krycie i fantastycznie wygląda na skórze. Nie ma drobinek, ale na twarzy daje delikatnie mokre wykończenie, co ostatnio bardzo mi się podoba.  Najlepiej nakłada mi się go mokrą gąbeczką. 

Matujące pomadki używam zarówno na usta, ale jak i na policzki i w te roli genialnie się sprawdzają. Dają delikatny efekt na policzkach, ale zarazem utrzymują się przez cały dzień. 

Trio nude to ideale połączenie na co dzień. Mieszam całą trójkę i nakładam na całą powiekę po czym rozcieram do góry. Cienie idealnie sprawdzą gdy nie mamy zbyt dużo czasu na makijaż. 




Paletka czterech cieni w odcieniu seductive blue to moja nowość. Mamy tu zarówno jasny błękit jak i głęboki granat. Cienie są fantastycznie napigmentowane i na bazie utrzymują się od rana do wieczora. Ostatnio często mieszam dwa środkowe kolory i nakładam na dolną powiekę,  a tym błękitnym podkreślam wewnętrzne kąciki. 









Udostępnij ten wpis

14 komentarzy :

Veronica B. pisze...

Kiedyś zastanawaiłam się nad kupnem tego podkładu ale w efekcie skusiłam się na inną markę. Jeszcze kiedyś go kupię...

Kosmetyki_W_Moim_Świecie pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Chocolate&Chocolate pisze...

Piękne są te kosmetyki Eris ;)

Ada Szczepańska pisze...

Podkład juz kusi mnie od dawna i teraz żałuje ze nie zdecydowałam sie na niego na promocji. Muszę teraz czaic się na jakieś zniżki :)
Przepiękny makijaż, wyglądasz rewelacyjnie:)

Polinska pisze...

Podkład kusi mnie za każdym razem, kiedy przechodzę obok niego w drogerii. Może wreszcie kiedyś go wypróbuję :) Świetne zdjęcia!

Inga B. pisze...

Piękny makijaż :) Swoją drogą, bardzo lubię tę markę, mam sporo ich kosmetyków i jeszcze na żadnym się nie zawiodłam :)

Karolinaszymanowicz pisze...

Jesteś prześliczna! Uwielbiam niebieskości takze tą paletę chętnie przygarnęłabym <3

Modna Dziewczyna pisze...

Pastele zdecydowanie lubię! Pięknie wyglądasz ;)

Anna_Antonina pisze...

Mnie tak ten podkład kusi i kusi i chyba muszę gdzieś o próbkę poprosić :)

Shoko S pisze...

Piekne odcienie paletki.:)
Można się zakochac.:D

Kasia Szewczyk pisze...

Jej jak Ty pięknie wyglądasz!

Kinga Bylina pisze...

Bardzo ciekawe kosmetyki :)

Karolina W pisze...

Pomadkami jestem zainteresowana, przepięknie wyglądasz :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

Nie maluję się takimi kolorami :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.