czwartek, 2 lutego 2017

Zapach idealny do torebki czyli PerfumyForYou


 Poszukując zapachu na lato postanowiłam spróbować kilka nowości ze sklepu internetowego PerfumyForYou. Są to zapachy inspirowane drogimi znanymi perfumami. Wiele razy mówiłam Wam, że bardzo lubię takie małe zamienniki, które idealnie pasują do każdej torebki.



For You nr 80 to inspiracja V&R Flowerbomb. Dla mnie jest to zupełnie nowy zapach. Również należy do tych kwiatowych połączeń, ale jest zdecydowanie cięższy przez co lepszy na wieczór. Pachnie bardzo kobieco, elegancko, ale mam wrażenie, że nie pasuje do mnie i jakoś najmniej mi się podoba. 


Nuty głowy: bergamotka, zielona herbata
Nuty serca: jaśmin, róża, frezja, orchidea
Nuty podstawy: paczula, drewno sandałowe

For You nr 26 to inspiracja Gucci Rush 2. Ten zapach bardzo dobrze znam i niestety ten pachnie inaczej niż oryginał. Jest to przyjemny słodki zapach, ale brakuje mu tego czegoś wyraźnego, co czuć w perfumach Rush.

Nuta głowy: konwalia, narcyz, drzewo
Nuta serca: frezja, róża, gardenia
Nuta podstawy: dąb, piżmo, porzeczki

For You nr 76 to inspiracja  Gucci Bamboo. Jest to bardzo przyjemny, świeży zapach. Ma w sobie coś słodkiego, ale zarazem lekko kwiatowego.

Nuta głowy: bergamotka
Nuta serca: ylang-ylang, lilia kasablancka i kwiat pomarańczy
Baza: żywica bursztynowa, drzewo sandałowe i tahitiańska wanilia


Po więcej zapachów zapraszam Was na stronę internetową. Znajdziecie tam o wiele więcej perfum zarówno damskich jak i męskich.



Udostępnij ten wpis

7 komentarzy :

Karolina W pisze...

Ooo 26 dla mnie :)

Karolinaszymanowicz pisze...

Ja miałam coś takiego, ale z innej perumerii

Emilia Ciechańska pisze...

Lubię takie małe perfumy do torebki :)

Klaudia Jaroszewska pisze...

jak one łądnie wyglają :)

Dream pisze...

For You nr 80 jak dla mnie ciekawa kompozycja.... Gdzie mogę je kupić? Jaki przedział cenowy? ;)

Ania Soyelle pisze...

Idealny do torebki :D kupię i wypróbuje sama.

Kosmetyczka pisze...

Zdjęcia mnie przekonują, dodaję do listy rzeczy pożądanych. :D

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.