środa, 25 maja 2016

Zgrany duet od Petal Fresh


  Jak najbardziej zaliczam się do włosomaniaczek przez co każda nowa firma zawsze mnie kusi. Petal Fresh to dla mnie totalna nowość. Nigdy o niej nie słyszałam, nie widziałam co jeszcze bardziej wzbudzało moją ciekawość. Jest to marka, która wykorzystuje ekologiczne składniki. Przetestowałam szampon i odżywkę z serii Age-Defying.


Początek był trudny, bo moje włosy uwielbiają silikony i wszelkiego rodzaju dociążające składniki. Po pierwszym myciu nie byłam w stanie rozczesać włosów, ale z każdym kolejnym było coraz lepiej. Dużym plusem jest dla mnie lekki i nienachalny zapach tych kosmetyków, który utrzymuje się prze dłuższy czas. Szampon bardzo oczyszcza skórę głowy, idealnie rodzi sobie  ze zmyciem oleju kokosowego, który ostatnio bardzo często ości na moich włosach. Nie pieni się zbyt bardzo, ale naprawdę genialnie się u mnie sprawdza. Włosy są po nim bardzo sypkie i mam wrażenie, że dłużej pozostają świeże. Odżywka ma bardziej bogatą konsystencje niż szampon. Mimo dobrego składu brakuje mi w nie jednak dociążenia włosów, które jestem już w stanie rozczesać, są miękkie i sypkie, ale brakuje mi tego śliskiego wygładzenia. Chociaż zauważyłam, że ku mojemu zdziwieniu nie puszą mi się po niej włosy, a to już bardzo duży plus. Bardzo zaskoczyło mnie też to, że oba kosmetyki są bardzo dobrze wydajny. Zwykle drogeryjne szampony kończą mi się po 3 tygodniach, a tutaj używam ich regularnie i jestem nieco po połowie opakowania. 



Z tego co się doczytałam kosmetyki Petal Fresh zaczynają być wprowadzane do drogerii Hebe oraz Rossmann


Udostępnij ten wpis

5 komentarzy :

Karolinaszymanowicz pisze...

Firmy totalnie nie znam, ale poszukam poszukam. Od roku używam w większości kosmetyków ekologicznych. Początek był ciężki, ale teraz moje włosy to cudo! Nie wyobrażam sobie już używania szamponów drogeryjnych.

Modna Dziewczyna pisze...

Szukam i szukam tych produktów i nigdzie nie ma :/

Anna_Antonina pisze...

Piękne zdjeca <3 ja tej marki nigdy wcześniej nie widziałam

Magdalena pisze...

Włosy <3

Anonimowy pisze...

Piękne włosy <3 Muszę koniecznie wypróbować tę serię szamponów i odżywek Petal Fresh :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.