Miłość w odcieniach różu? Tak, to Foreo Luna mini 2


  Pielęgnacja mojej twarzy to ostatnio zdecydowanie mój ulubiony temat. Bardzo dużą uwagę zwracam na dogłębny demakijaż i naprawdę widzę różnice p stanie mojej skóry. Firma Foreo jest mi już dobrze znana i jestem w stanie polecić ją każdemu. Tutaj mamy nie tylko pięknie wyglądające produkty, ale i genialne jakościowo! Najnowszym dzieckiem Foreo jest nowa, ulepszona szczoteczka Luna czyli Foreo Luna mini 2

Szczoteczka do twarzy LUNA™ mini 2 posiada udoskonaloną technologię 
T-Sonic™ oraz 8 regulowanych intensywności dla maksymalnego komfortu oczyszczania dopasowanego do twoich preferencji. Ulepszona 3-strefowa szczoteczka jest odpowiednia dla wszystkich typów skóry



Do wyboru mamy pięć barwnych wersji. Ja zdecydowałam się na odcień fuchsia. Kocham go! W zestawie znajduje się szczoteczka, karta gwarancyjna oraz ładowarka.


Powierzchnia szczoteczki ZWIĘKSZONA O 50% pokrywa większe partie twarzy, przez co jeszcze skuteczniej oczyszcza, jak również posiada unikalny design dopasowany do potrzeb oczyszczania różnych partii twarzy

O 26% DŁUŻSZE WYPUSTKI – są łagodniejsze & lepiej docierają do trudnych miejsc
O 36% GRUBSZY SILIKON dla lepszego komfortu & działania
PODWÓJNY SILNIK – jeszcze dokładniej odblokowuje pory z zanieczyszczeń dla dogłębnego, a zarazem wyjątkowo łagodnego oczyszczania
8 POZIOMÓW INTENSYWNOŚCI PULSACJI – opracowana w taki sposób, aby spełnić wymagania każdego




Szczoteczka jest bardzo przyjemna, naprawdę sprawdzi się zarówno dla cery mieszanej jak i wrażliwej. Bardzo dobrze oczyszcza pory, od kiedy zaczęłam używać jej codziennie stan mojej cery zdecydowanie się polepszył. Pory na policzkach oraz nosie są zdecydowanie bardziej oczyszczone i mniej widoczne. Przy mojej skórze skłonnej do zanieczyszczeń Foreo jest genialnym rozwiązaniem. Zauważyłam, że po oczyszczeniu twarzy szczoteczkę zdecydowanie lepiej wchłaniają się kremy.


Foreo luna mini 2 dostępna jest na stronie Foreo, a także niebawem w perfumeriach Douglas



Udostępnij ten post