Moje świąteczne smaki. C jak...cynamon!


   Grudzień to zdecydowanie miesiąc świątecznych smaków. W tym okresie coraz chętniej zaglądam do kuchni i to nie tylko żeby jeść, ale też aby przygotować coś smacznego. Dziś oficjalnie rozpoczynam tydzień świątecznych smaków.  Kucharka ze mnie słaba, ale zobaczymy, co z tego wyjdzie. Codziennie przez najbliższy tydzień postaram się pokazać Wam tutaj moje ulubione smaki i to co mnie kojarzy się z grudniem. Nie zanudzę Wam dwunastoma potrawami, ale pokażę pięć, które najbardziej lubię.




Na pierwszy ogień idą cynamonowe ciasteczka, bo to właśnie on kojarzy mi się ze świętami najbardziej. Uwielbiam jego zapach <3  Zresztą kto nie lubi cynamonu, no kto?! Zdecydowanie bardziej smakują mi takie ciasteczka niż pierniczki, dlatego od lat to właśnie na nie stawiam. Dodatkowo są proste do wykonaniu, więc każdy sobie z nimi poradzi. Skoro ja nie puściłam kuchni z dymem, to i Wam wyjdą doskonale!






Dekorowanie to zdecydowanie najprzyjemniejszy krok. Tutaj możemy miło spędzić czas, a przy okazji kreatywnie się pobawić i nawet jeżeli nie macie jakiś szczególnych zdolności plastycznych jak ja to i tak fajnie spędzicie zimowe popołudnie.



Skoro mamy świąteczny klimat to nie obyłoby się bez pomocy mojego małego Elfika! Bez niego przecież ciasteczka nie mogłyby się udać. On zdecydowanie dotrzymuje mi kroku podczas gotowania. Zresztą nie tylko, bo przy jedzeniu ciasteczek również chętnie pomagał! 





Moje świąteczne smaki to cykl postów biorący udział w konkursie. O ile nie lubię, a raczej nie umiem rywalizować to tym razem wszystko podpowiada mi abym spróbowała. Dlaczego? Bo nagrodą jest istny cud świata. Coś o czym marzę od dłuższego czasu i Ci z Was, którzy są tu dłużej doskonale o tym wiedzą. Nagrodą jesOlympus Pen E-PL8. To chyba jedna z nielicznych rzeczy o której zdarzyło mi się już śnić i o której posiadaniu marze aż tak intensywnie. Zresztą zobaczcie sami...czyż nie jest uroczy?! Tak piękny, zdolny, a zarazem poręczny i bardzo kobiecy, że aż idzie się w nim zakochać. Mnie Olympus Pen E-PL8 już skradł serce.



zBLOGowani.pl

Udostępnij ten post