wtorek, 13 grudnia 2016

Moje świąteczne smaki... czas na gorącą czekoladę!



    Idąc dalej w moich świątecznych smakach nie mogłoby zabraknąć gorącej czekolady. Do dziś pamiętam poranki 24 grudnia kiedy byłam mała. Mama zawsze robiłam tą pyszną gorącą czekoladę i tylko w jej wykonaniu ona tak idealnie smakowała. To był nieodłączny element wigilijnych poranków. Ten magiczny dzień zawsze zaczynał się od czegoś słodkiego i bardzo przyjemnego. Niby takie proste, ale jakie pyszne!





Teraz kiedy jestem już raczej dużą dziewczynką i sama nauczyłam się ją robić nie smakuje już tak jak wtedy.  Jednak dzieciństwo, mama i jej miłość  robią swoje. Przyznam się szczerze, że chciałabym jeszcze raz wrócić to tamtych czasów kiedy wszystko było proste, a nawet jeżeli coś wydawało się trudne wystarczył ogromny kubek czekolady w podwójną bitą śmietaną i świat od razu stawał się piękniejszy!









Moje świąteczne smaki to cykl postów biorący udział w konkursie. O ile nie lubię, a raczej nie umiem rywalizować to tym razem wszystko podpowiada mi abym spróbowała. Dlaczego? Bo nagrodą jest istny cud świata. Coś o czym marzę od dłuższego czasu i Ci z Was, którzy są tu dłużej doskonale o tym wiedzą. Nagrodą jesOlympus Pen E-PL8. To chyba jedna z nielicznych rzeczy o której zdarzyło mi się już śnić i o której posiadaniu marze aż tak intensywnie. Zresztą zobaczcie sami...czyż nie jest uroczy?! Tak piękny, zdolny, a zarazem poręczny i bardzo kobiecy, że aż idzie się w nim zakochać. Mnie Olympus Pen E-PL8 już skradł serce.

zBLOGowani.pl

Udostępnij ten wpis

4 komentarze :

Modna Dziewczyna pisze...

jak pięknie <3

Anonimowy pisze...

Smaki dzieciństwa są zawsze niezapomniane!

Anna_Antonina pisze...

Jaki klimat <3

Karolinaszymanowicz pisze...

jakie zdjęcia śliczne *_* uwielbiam czekoladę <3

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.