czwartek, 15 grudnia 2016

Moje świąteczne smaki...pierogi z kapustą i pieczarkami



 Pierogi, kto ich nie lubi? To chyba jedna z tych potraw na którą czekają niemal wszyscy. Osobiście nie często je jem i w ciągu roku nie czuję na nie ochoty. Wszystko zmienia się jednak w grudniu i sam fakt, że czekam na nie cały rok sprawia, że smakują jeszcze lepiej. 





Tutaj też Was nie zaskoczę i nie będzie to jakieś trudne do wykonania. Nie będzie też dużej ilości składników. W mojej kuchni rządzi prostota, ale o tym chyba doskonale już wiecie.





Moje świąteczne smaki to cykl postów biorący udział w konkursie. O ile nie lubię, a raczej nie umiem rywalizować to tym razem wszystko podpowiada mi abym spróbowała. Dlaczego? Bo nagrodą jest istny cud świata. Coś o czym marzę od dłuższego czasu i Ci z Was, którzy są tu dłużej doskonale o tym wiedzą. Nagrodą jesOlympus Pen E-PL8. To chyba jedna z nielicznych rzeczy o której zdarzyło mi się już śnić i o której posiadaniu marze aż tak intensywnie. Zresztą zobaczcie sami...czyż nie jest uroczy?! Tak piękny, zdolny, a zarazem poręczny i bardzo kobiecy, że aż idzie się w nim zakochać. Mnie Olympus Pen E-PL8 już skradł serce.

zBLOGowani.pl
Udostępnij ten wpis

5 komentarzy :

Modna Dziewczyna pisze...

Przepysznie <3

Po prostu Kasia pisze...

Miam !

Karolinaszymanowicz pisze...

Pierogi to jest mistrzostwo! Ja też najbardziej lubię je w święta, bo mają taki swój smak.

Karolina W pisze...

Uwielbiam :)

żaneta serocka pisze...

Pierogi uwielbiam i mogłabym jeść codziennie. Powodzenia. Moja lustrzanka wczoraj przez moja nieuwagę wylądował na płytkach i dokończyła swojego żywota ;(

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.