Moje świąteczne smak...stawiam na krokiety!


  Połączenie słodkie plus kwaśne to jedno z moich ulubionych, dlatego dziś pokażę Wam kolejny świąteczny smak. Krokiety, bo o nich dziś mowa to chyba ostatnie z dań wigilijnych, które lubię i jem. Uwielbiam połączenie słodkich i delikatnych naleśników z kwaśną kapustą.





Mnie osobiście najbardziej smakują na drugi dzień, odgrzane na patelni. Są banalnie proste, ale zawsze każdemu smakują. 





Moje świąteczne smaki to cykl postów biorący udział w konkursie. O ile nie lubię, a raczej nie umiem rywalizować to tym razem wszystko podpowiada mi abym spróbowała. Dlaczego? Bo nagrodą jest istny cud świata. Coś o czym marzę od dłuższego czasu i Ci z Was, którzy są tu dłużej doskonale o tym wiedzą. Nagrodą jesOlympus Pen E-PL8. To chyba jedna z nielicznych rzeczy o której zdarzyło mi się już śnić i o której posiadaniu marze aż tak intensywnie. Zresztą zobaczcie sami...czyż nie jest uroczy?! Tak piękny, zdolny, a zarazem poręczny i bardzo kobiecy, że aż idzie się w nim zakochać. Mnie Olympus Pen E-PL8 już skradł serce.

zBLOGowani.pl

Udostępnij ten post