poniedziałek, 2 stycznia 2017

Liferia box kolejna odsłona!


   Kolejne pudełeczko Liferia jest u mnie już od dłuższego czasu, ale ostatnio nie miałam więcej czasu żeby pokazać Wam jego zawartość. Zawartość bardzo przypadła mi do gustu i przez ten czas zdążyłam nieco bardziej zapoznać się z produktami.



Koszt takiego pudełeczka to 59 zł i w środku mamy pięć produktów.



Peeling kawowy Sexy Chocolate MR. SCRUBBER (Ukraina) Peelingi kawowe to od lat moje ulubione produkty do pielęgnacji ciała.  Bardzo polubiłam się z nim, bardzo dobrze wygładza skórę, oczyszcza, ale jednocześnie nie podrażnia skóry.  100g/około 14 zł

Maseczka nawilżająca do twarzy UNANI (Hiszpania) Maseczka ma bardzo przyjemną żelową konsystencje. Bardzo dobrze sprawdza się na mojej mieszanej cerze. Nawilża skórę, odświeża ją i bardzo dobrze zwęża pory. (około 50 zł)

Oczyszczające mleczko do twarzy NAOBAY (Hiszpania) Ta marka coraz częściej pojawia się w mojej pielęgnacji a tym razem wpadło mi w ręce mleczko za którym szczerze nie przepadam i jeszcze nie miałam okazji go używać. (około 59 zł)





Puder mineralny w kompakcie VG PROFESSIONAL (Hiszpania) To produkt, który czeka do lata, ponieważ obecnie jest dla mnie zdecydowanie za ciemny. Na plus hest bardzo solidnie opakowanie z dużym lusterkiem. (około 75 zł)

Żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem lekarskim i herbatą FLOSLEK (Polska) Ta firma jest mi bardzo dobrze znana. Jak większość żeli pod oczy ten jest również świetny, bardzo dobrze mi się sprawdza. (około 8 zł)



Bardzo przypadło mi do gustu to pudełeczko. Oprócz mleczka i pudru, bo akurat tutaj szczerze wolałabym co innego. Maseczka i peeling to moi totalni ulubieńcy. Szczerze polecam o pudełeczko i z niecierpliwością czekam, co pojawi się w kolejnej edycji.


Udostępnij ten wpis

3 komentarze :

Paula Suchocka pisze...

Hej !! :) Znalazłam Cię w grupie Podlaskich blogerek ;) Właśnie organizuję spotkanie w Białymstoku ! Zapraszam więc :*
A zawartość pudełeczka bardzo fajna ♥

Anita Korska pisze...

Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

theclassyminimalism pisze...

Piękne to pudełko :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.