JapanCandyBox


  Słodycze to zdecydowanie moja wielka miłość. Uwielbiam próbować nowych smaków, dlatego JapanCandyBox to dla mnie zawsze dobry pomysł. W styczniowym pudełku znalazłam dziesięć produktów.



Kabaya Sakupan Chocolate Cookies
Coris Yaoya San owoców i warzyw Shop DIY Kit
Bourbon Fettuccine Mix Fruit Soda Gummy
Patyczki Kabaya Hello Kitty Strawberry biszkoptowe
Morinaga Strawberry Chocoball
Czekolada mleczna Tirol BIX
Meigum Sour Grape Gum
Morinaga Disney Choco & Strawberry Biscuits
Sanritsu Genji-Pie
Glico Disney Popcan Lollipop


Zdecydowanie najlepszy punktem tego pudełka były paluszki w polewie truskawkowe. To idealne połączenie jadłam pierwszy raz i przyznam, że bardzo mi smakowało. Pyszne były także truskawkowe draże Morinaga oraz urocze ciasteczka pandy Kabaya. Reszta słodyczy jakoś nie była dla mnie zaskoczeniem i powiem szczerze, że nie bardzo przypadły mi go gusty. Znam te smaki i nie bylo tu jakiegoś wielkiego zaskoczenia.


Jeżeli macie ochotę zostawiam Wam stronę na którym można wykupić miesięczną, trzy miesięczną, półroczną oraz roczną subskrypcje JapanCandyBox.

Udostępnij ten post